Grattis Sverige & Dinner with a view.


 Igår kl.18.45. Min klänning kommer från Diane von Furstenberg (shoppades förra sommaren), Johannas från Room Seven (hos
Zimba) och hårspännet från Prinsessefin.

  Phuket, Mom Tri´s Villa Royale, söndag kl.18.40. Regn.

Hej alla fina bloggisar & GRATTIS på nationaldagen Sverige !

Efter en soft söndag med mycket regn - men även poolbad - så ska jag och Johanna gå ner och äta middag nu. Och här får ni se hur vår middag såg ut igår:







Vi hade en FAB middag med super trevligt sällskap och J somnade som en prinsessa med Dora på sin dvd...
(thank you for a lovely dinner Sylvie! :)


Jag önskar dig en HÄRLIG söndag! Njut din dag och var glad!

Ska du - som bor i Sverige - fira idag? Jag måste erkänna att jag glömt bort att dagen är idag, önskar att Sverige hade en lika festlig nationaldag som Norge... Kanske det blir så om några år? Hoppas!

P.S jag försöker ha håret utsläppt (då jag rullat det...) men det är bara att inse att det blïr för vamt..puh...så, därför åker det alltid upp efter en stund ;)


Kommentarer
Postat av: Lena Helmersson

Heja Sverige!!!

Vi har firat nationaldagen med fotbollsmatch i solsken samt kaffepic-nic och sommarens första dopp (min tokiga dotter) ute i det gröna. En underbar sommardag - vad mer kan man begära? Nu ska jag ta min kaffekopp och ta en påtår i solen... Du ser inte ut att ha det så tokigt själv - härligt att leva livet! Fin är du som vanligt med!

Fånga dagen!

Kram,

Lena i Uppsala

2010-06-06 @ 15:11:34
Postat av: AnnaStina / Miss.Gizmolina

Lena-

Tusen tack för din trevliga kommentar & fina ord! :) Låter som att du har en riktigt fin nationaldag. Njut den ! Önskar dig en mysig kväll! Kram! :) P.S ja, vi har det fantastiskt :)

Postat av: saga

jag burkar faktiskt inte fira nationaldagen, hade helt glömt att det var idag :(

2010-06-06 @ 17:21:51
URL: http://imemii.blogg.se/
Postat av: Johanna

Supervacker klänning! Gör sig rätt på solsemester ;-).

2010-06-06 @ 17:55:22
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Anonym

Oj, fortfarande nappen?

2010-06-06 @ 18:19:29
Postat av: fru Svensson

Vi blev bjudna på kaffe i trädgården av dotterns kompis och hennes föräldrar.

Sen var vi på ett lantcafè och åt en härlig lunch min älskade man och jag.

Solen har varit generös mot oss idag och det får vi tacka för.

Kul att se era härliga semesterbilder.

Fortsätt njut.Kram

2010-06-06 @ 19:16:31
Postat av: Pernilla

Tänk, att jag visste att det skulle komma en kommentar om nappen...!!!

Men jag säger bara det,(erfaren mamma med fd nappunge)

att jag lovar att när de är 15 år så vill de inte ha den längre :0)

Alltså bekymra dig inte!

Kram!

2010-06-06 @ 22:56:35
Postat av: Anonym

Ja, å det kom ett litet försvarstal oxå, precis som jag oxå visste. Kul va!?! ;-)

Ja, jag vet att barn inte brukar ha natt runt 15, har två själv. Men det förvånade mig att Johanna fortfarande hade napp, då det inte ser ut så i munnen på henne. Och det är ju bra! Eller hur, Pernilla?!

2010-06-07 @ 16:26:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91