Sweet (shoe) dreams!


Annonsen är från 2005. Snygg!

I natt kommer jag att drömma om Chloé. Ja, alltså inte den omtalade fashionistan i huvudstaden utan närmare bestämt om ett par underbara skor som jag fick ögonen på häromdagen och som jag inte kan släppa. De är på -50% så ja, vi får väl se vad morgondagen bjuder?


Veckans påfyll på tavellisterna.


Min älskade Gucci ville gärna vara med på bild då jag fotograferade bladerna.

Ska prioritera jobb-fix nu innan jag lägger mig och förflyttar mig till drömlandet...


♥ GoDnAtT & SoVgOtT! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men kära nån, är Danni Minogue redan så tunn efter bebisen?! Hoppla!

Åh de där skorna vill vi allt gärna se, 50% är ju ganska mycket om man verkligen vill ha dem. Chloe gör ju verkligen snygga skor bla. KRAM

Postat av: Sandra

ÅÅ söt katt :D

2010-07-17 @ 10:24:28
URL: http://sandiiy.blogg.se/
Postat av: Emma

Hej! Måste bara fråga, har vinnaren från tävlingen om klänning till mor och dotter visats ännu? Har i så fall missat det trots daglig läsning av bloggen.

Glad sommar! :)

2010-07-17 @ 14:45:36
Postat av: F R I D A

men gud vad söt katt!

2010-07-17 @ 17:54:04
URL: http://imfrida.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Lotta-

Vi kan pusta ut.. bilden på Miss.M togs då hon var 4,5 månader gravid ;) Och ja, -50% är bra salg, allt före (30-40) är inte alls lika intressant tycker jag. Skorna står vid min sida nu och jag är riktigt nöjd med mitt köp :)



Emma-

Jag förstår att du frågar. Nej, vinnaren har inte presenterats ännu pga min hektiska jobb period men idag så! Håll utkik!



Sandra & Frida-

Ja, visst är han söt! :)



KRAMAR till er alla !!

2010-07-18 @ 08:17:07
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91