Oslo - Stockholm - Luleå !


Gardemoen kl.10.40. Jag reste i klänning från H&M, sjal Faliero Sarti, byxor
MiH-jeans och skor Zara. Johanna reste i t-shirt med puff + tights fra Kapp Ahl, klänning MeMini, hårspänne Prinsessefin och skor H&M.

Mina fina vänner!

Gissa när jag kom mig i säng igår? Strax före kl. 05 och då var jag så rädd att jag skulle försova mig om jag la mig att jag var inne på att bli uppe hela natten men så insåg jag att jag behövde lite sömn så 2,5 timmar blev det ;)  Sen slog jag personligt stress-rekord på morgon (igen!) för då taxin ringde och sa att han stod nere och väntade på oss så hade jag varken packat klart eller klätt på mig.... Men slutet gott allting gott och kl.11 lyfte vi mot Stockholm.


ABBA hälsade oss välkomna till huvudstaden. Trevligt !

Vi hade ca 1,5 time på Arlanda mellan våra flighter och då passade vi på att besöka den underbara butiken KOFFERT som ligger i ankomsthallen på utrikesterminalen (5). Det besöket ska få ett helt eget inlägg imorgon.


10.000 meters höjd på väg mot Luleå. Coveret till nya svenska ELLE är lovely och Johanna försöker visa er den söta leksak hon fick ombord på flyget men min kamera valde att fokusera på något annat..


Dagens utsikt = perfekt flygväder.


Kramkalas med mormor på Kallax flygplats kl. 14.50. Johanna har tok-längtat efter den här Luleå resan så hon hoppade högt av glädje då vi kom fram :)  (mormors fina klänning = Odd Molly). Johannas vagn dök aldig upp på bagage bandet men den ankom nyss med taxi från SAS, den hade landat med samma flight som JIG.

När vi kom fram gick J till lekparken  med mormor & Hans och jag fick "order" om att gå och vila (har jobbat crazy mycket senaste veckan...) vilket jag ju a l d r i g gör. Jag somnade så fort jag la ner huvudet på kudden och sov gott ett par timmar. Lyxigt !! Sen har vår kväll bjudit på en god middag med vacker havsutsikt och nu är det dags för mig att hoppa i säng (alla andra sover redan).

GoD nAtT & sOv GoTt FrÅn lUlEå!


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Du är ju helt tokig du! Men nu hoppas jag verkligen att du kan koppla av och njuta och vara lite ledig! Men glöm bara inte bort att blogga ;) Sov nu så gott! KRAM Lotta

Postat av: Madeleine

Skönt att du fick vila några timmar efter den natten! Hur länge ska ni vara i Luleå?Jag ska också dit snart :-). Kram

2010-07-20 @ 06:30:41
Postat av: Miss.Gizmolina

Lotta-

Ja, tokig är ordet ;) Jag måste sluta stressa så mycket... ska ta det lugnt här i Luleå :) och självklart ska jag blogga ! Kram! :)



Madeleine-

Vi ska vara i Luleå i 2 veckor och ja, det var verkligen super skönt att sova lite :) Jag borde bli bättre på att sova "nap". Hoppas vi ses i Luleå! Kram! :)

2010-07-20 @ 08:21:26
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Dr Molly

Välkommen till Sverige! Jag förstår att Johanna är lycklig som får va med mormor!! Kramar

2010-07-20 @ 09:14:55
URL: http://www.doktormolly.blogspot.com
Postat av: Johanna

Åh så jag blir sugen på att åka hem en sväng jag med!:-( Kallax! <3

2010-07-20 @ 11:00:26
URL: http://freyla.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Ja hoppas verkligen det :-). Kram!

2010-07-20 @ 16:47:45
Postat av: Camilla som semestrar i Strömstad igen...

Välkommen till Sverige!

2010-07-20 @ 19:15:43
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91