Have a fabulous fredag!


Då och då får jag & Johanna överaskningar i posten av er bloggisar och vi blir blir lika glad varje gång det händer :) (Miljoner tack till er alla!!) På bilden ser ni ett fint hårspänne som en läsare gjort och som kom tillsammans med det fina kortet.

Mina fina bloggisar !

Solen skiner från en vacker himmel och jag sitter på redaktionen och jobbar idag. Fick precis en glass / is i min hand så nu ska jag ta en liten paus i skrivandet :)


Den här fina virkade galgen / hengeren har en annan bloggläsare gjort. Linnet kommer från H&M.

Jag önskar dig en FABULOUS fredag!

P.S jag uppdaterar med namnen på de som gjort sakerna senare, glömde de hemma..

♥ KrAmAR & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: Fröken M

Fin blogg med härliga bilder ! hit kommer jag tillbaka :)

Postat av: Slæsh

Så flott gjort av våre medmennesker å sende slike flotte ting i posten:)

Det var bare kjempe fine gaver:)

Men du gjør deg fortjent så mye arbeid du legger i denne bloggen. Du er helt utrolig:)

Her følger jeg med hver dag,ser opptil flere ganger om dagen for å se om det er noe nytt her..Veldig kjekt å ha noe å lese litt når en går sykemeldt,så takk for titten,inspirasjon og det du deler med deg:)

Digge LV vesker... Takk for titten..

Ha en fortsatt fin dag og god helg:)

2010-07-09 @ 14:48:07
Postat av: nayomi

så mysiga saker :D

2010-07-09 @ 14:50:39
URL: http://nayomi.blogg.se/
Postat av: Emma V

Hårspännet och linnet var ju söta som socker! Skulle också vilja att en sånt där rosettspänne avis

2010-07-09 @ 21:32:34
URL: http://frokenemma.blogg.se/
Postat av: Michan

Vilka fina saker.

2010-07-10 @ 09:45:24
URL: http://michanelfgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91