Happy 4´th of july !


Dagens tänkvärda.

Godmorgon vänner!

Gud vad jag gillar söndagar! dagen som är till för att slappa, umgås med familj & vänner och ladda batterierna inför en ny vecka.  Vi kan ligga i soffan, eller i en solstol,  hela dagen om vi känner för det och bara njuta :)

Men idag är det ju ingen vanlig söndag, för idag är det är 4´th of july = USA´s nationaldag och vi ska, traditionsenligt, gå och fira dagen i frognerparken. Det har vi gjort i alla år och vi ska, som vanligt, se på Johannas kusiner som uppträder i cheerleading.



Jag hade en riktigt trevlig kväll ute på BAR igår men jag lämnade kameran hemma så inga bildbevis finns. Jag är tack och lov pigg idag och chillar ute på balkongen..

Hoppas att du också har en kul söndag framför dig och om du tänker baka idag så kanske dessa bilder kan inspirera dagen till ära ;)


 


HAPPY 4´th of july !!!

♥ KrAmAr & kÄrLeK! ♥


Kommentarer
Postat av: En magdansös dagbok

Bra citat!

Postat av: LOWA

Hoppas du har haft en bra dag och helg! :D

2010-07-04 @ 18:37:44
URL: http://musiklowa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91