Godnatt...zzz...


Jag & Johanna fick en härlig surprise i posten av mormor och ja, ni kan ju gissa vad jag mumsat i mig i natt... Plopp är SÅ gott ! Har någon av er läst boken? (Let go! av Emma Pihl). Jag ser fram emot att ta tag i den när semestern startar. (Tusen tack älskade mamma för härligt paket!). Och just det ja, vi fick en cd också som mamma skrivit "Music makes us happy!" på.

Ops, nu blev det så där sent igen... vissa saker är svåra att ändra på ;) Men jag ska försöka få mig själv i säng nu så att jag hinner sova lite innan väckarklockan ringer.

Jag passar på att säga GODMORGON till er som startar onsdagen tidigt! Njut morgonen och ät en riktigt god frukost.

GoDnAtTkRaMaR!


Kommentarer
Postat av: Miss Wiklund

Söt liten mormor:)

Man lyckas ju alltid fastna vid dator så tiden bara rusar iväg på kvällen:)

Have a happy day


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91