Godnattkram från norr!


Kvällens fotograferad runt kl.19.30. Silke bluse från By Second Female (en höstnyhet hos
Daisy!), örhängen Zuzanna G, jeans Diesel och skor Chloé.

Efter en riktigt härlig dag ute på sjön och i Klubbviken så avslutade vi dagen med take-away middag från Waldorf. Jag åt friterade räkor i sötsur sås och den rätten kan jag varmt rekommendera om du ska äta på W, hur god som helst ! :)  Planen var egentligen att gå ut och äta men hjärtat somnade så gott då vi kom hem så vi ändrade planerna i sista stund.


Tusen TACK för alla fina kommentarer ang min Odd Molly klänning! Jag glömde ju att visa den här bilden på mig och min mamma med dubbelt upp av samma plagg ;)  Mamma har shoppat sin röda hos Mathilde. Bilden är från igår och i bakgrunden ser ni H som fixar godaste grill-middagen. Grillat = sommar! :)

Det ar dags för mig att krypa i säng så jag önskar dig en riktigt GOD NATT och hoppas att du får drömma härliga drömmar! Imorgon är det torsdag och jag håller tummarna för att både du och jag får kanonväder då!

NaTtAkLeM!


Kommentarer
Postat av: Katarina

Hej!

Vilken underbar blogg, är inne och kollar varje dag och får så mycket inspiration.

Din Odd Molly klänning är helt underbar!! Finns den i kollektionen nu??, skulle så gärna vilja ha.....

Kram Katarina

2010-07-29 @ 01:04:59
Postat av: Miss.Gizmolina

Katarina-

Tusen TACK för din trevliga kommentar och fina ord! :) Klänningen är från vår/sommar kollektionen till Odd Molly men tyvärr så är den en reklamations-sak p.g.a. ett produktionsfel så de flesta butiker skickade alla i retur. Det gör att just detta plagg kan vara lite svårt att få tag i.... Önskar dig en härlig torsdag! Kram! :)

Postat av: Johanna

Fina ni är! Vad jobbar din mamma med?

2010-07-29 @ 07:34:04
Postat av: Anki

Hej! Är inne och kollar dina blogg flera gånger om dagen, man blir så inspirerad. Idag får det bli en shopping dag. Hoppas du får en bra dag. Kram

2010-07-29 @ 08:39:43
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jag hoppas att ni får en solig torsdag, den är saknad här i Halmstad. KRAM

2010-07-29 @ 09:21:55
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Livet i byn

Absolut snyggaste mor och dotter bilden på länge, I LOVE!!



~Livet i byn

2010-07-29 @ 09:48:17
URL: http://livetibyn.blogg.se/
Postat av: Sara - Mamma till Max snart 2 år

Vilken vacker utsikt =) Och självklart vackra klänningar!

2010-07-29 @ 11:23:26
URL: http://sarasrum.blogg.se/
Postat av: Sandra

Vilken fin mor- dotter match på klänningarna! Lovely!

2010-07-29 @ 15:58:05
Postat av: Miss.Gizmolina

TACK för era trevliga kommentarer! :)



Johanna-

Min mamma är i underhållnings bransjen. Hon åker runt och spelar dragspel & sjunger på äldreboenden tillsammans med en veninna, de heter "UllaStinas". Fantastiskt kul och enormt uppskattat ! :)



Anki-

Jag blir SÅ glad då jag läser att jag inspirerar. Tack !! :)



Lotta-

Hoppas att solen har hittat till Halmstad idag! :)



Livet i byn-

Miljoner TACK! Jag & mamma blev så glada då vi läste din kommentar! :)



Sara-

Ja, utsikten från mammas balkong är underbar. Me like !!



Sandra-

Tack så mycket ! :)



KRAMAR från mig !!! :)

2010-07-31 @ 11:24:07
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: A

Men gud, Din jävla diva. Vem tror du att du är?

2010-08-01 @ 16:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91