Godmorgon onsdag!


Härligt veggord (från Vimsadekor).


Godmorgon mina bloggvänner!

Idag kör vi en soft start på dagen efter en festlig & super-trevlig kväll hemma hos våra bästa vänner. Vi ses alltför sällan men då vi väl ses så är det som att vi fortsätter på ett samtal vi startade igår...  Visst är sån vänskap härlig?!  

Luleå bjuder på en molnfylld himmel och vi ska göra oss klara för lunch på MAX och senare idag väntar middag hemma hos morfar. Livet här uppe i norr är otroligt bekvämt och igår cyklade jag t.o.m. ! Alltså det händer minsann inte ofta. Jag önskar att Oslo var en mer cykel-vänlig stad för det är ju ett så skönt sätt att ta sig fram på.  Cyklar du ?


Jag & Hans (mammas mann) tog en tur till en liten badstrand igår. H badade och jag pressade 1,5 time innan solen försvann och det blev riktigt kallt..brrr...

Luleå är en så vacker sjö-stad och jag blir lycklig av att blicka ut över vattnet... det öppnar sinnet..


Stadsparken igår kl.14.00. Vi var på barn-teater. Min bluse kommer från Kapp Ahl, J´s klänning från H&M.


Teatern = 3 clowner som bjöd på en gratis föreställning som går varje dag i sommar (tror jag?).

Önskar dig en strålande dag fylld av kärlek !

♥KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: hanna

allt bra?==)

Postat av: Anonym

Skönt att få åka upp till Norrland, här i inlandet strålar solen, dock är de inte lika varmt som i söder. Men tänk så vackert vi har det :)

2010-07-21 @ 11:29:23
URL: http://brida.blogg.se/
Postat av: Maria

Jag cyklar överallt och jag tycker att Sthlm är en hyfsat cykelvänlig stad. Klart snabbaste sättet att ta sig fram på:-)

2010-07-21 @ 11:48:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91