Glad lördag!


Johanna ä l s k a r att teckna :) och den här bilden inspirerar mig att sätta upp ett likadant väggord ovanför hennes teckningar på köket.

Mina fina bloggisar!

Hos oss kickade dagen igång runt kl.08 och sedan då har det gått i ett (igen...). Först var vi på en liten tur med Gucci, sen var vi innom Bolina + Propello i Stabekk innan vi tog turen down-town. Vi avslutade dagen med sen lunch / tidig middag på Friday´s och nu kom vi precis innanför dörren efter att ha stängt H&M i Bogstadveien.

Skorna åkte av för 1 sek sedan och nu ser jag fram emot en riktigt mysig lördagskväll :)

Hoppas att du också har haft en toppen dag?! Jag återkommer strax med pics från dagen och vem vet, kanske blev det shoe-shopping på mig.. ?  ;)


Kommentarer
Postat av: Ullis

ÄNTLIGEN

2010-07-18 @ 23:09:34
Postat av: Ullis

ÄNTLIGEN hittade jag inlägget. Jag kom inte i håg vilken blogg det var jag såg det (läser en del ;)) men jag hade för mig att det var en liten Johanna som gillade att måla. Jag gillar detta vägg ord massor och har funderat länge på en vägg med tavlor med barnens teckningar, med detta väggord blir idén komplett.

Tack för en underbar blogg med massor av FEEL-GOOD-KÄNSLA!!

2010-07-18 @ 23:12:01
Postat av: Mussi

Hvor får man kjøpt dette sitatet?Det passer perfekt over mine barn sine kunstverk

2010-08-05 @ 13:03:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91