Välkommen lördag!


Dagens tänkvärda.

Hej alla fina! Plötsligt är det lördag och HELG! :) Jag vaknade kl.08.30 och typ 10 sek senare ropade Johanna "mamma!" från sitt rum så då kickade dagen igång hos oss. Nu ska jag fixa med lite jobb innan jag ska iväg till frissan (frisøren). Jag ska byta ut mina extensions + göra slingor / striper så jag kommer att bli där större delen av dagen. Lisa (som ska fixa mitt hår) tror att de har wireless internet där så jag tar med mig min lilla rosa pc  och bloggar därifrån :)


På morgon lyssnar jag på den
HÄR favoritlåten också surfade jag in hos US weekly och hittade ett par färska star-pics:


Elin ute på walk med sina 2 kids. Jag hoppas att allt ordnar sig till det allra bästa för henne.


Alltså Rachel Zoe är en av mina favorit stylister men här vet jag inte riktigt hur hon tänkt? Men den stora nyheten var inte att hon har sin sarong så högt upp, den var att hon gått ner så  mycket i vikt.. (men hon har väl egentligen alltid sett ut så här?)

Hoppas att du har kul planer för helgen?! och jag önskar dig en FLOTT dag! :)

KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Hon har väl alltid sett ut som en magerskranka, så vitt jag vet. Otäcka bilder, fy för att stödja sådant. Oavsett hur snyggt man stylar.

Hoppas du blir din håret nu då, ska bli kul å få lite bilder under dagen.

2010-01-09 @ 10:14:05
Postat av: camilla y

Hej vännen!



Vi är precis hemkomna från Sälen i förtid med maginfluensa:-).. Här är -17 och sol, underbart fantastiskt!

Verkar som at jag ev kommer till Norge den 23/1, hinner ev träffas en kortis...

Hoppas att du får en mysig dag hos frissan.



Kram Camilla

2010-01-09 @ 10:39:31
Postat av: C '/

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS

LÄS



Http://Clarasandmark.blogg.se

Postat av: Kicki

Jätte fin blogg du har.. =)

2010-01-09 @ 14:45:15
URL: http://loeria.blogg.se/
Postat av: Läsare

Men snälla Anna-Stina... Vem bryr sig om sarongen när kvinnan ser ut som ett vandrande skelett? Tragiskt!!



I övrigt en fin blogg, en härlig feel good-blogg som bör fortsätta vara just feel good-blogg, utan bilder på människor som uppenbarligen gör allt annat än feel good...

2010-01-09 @ 15:11:28
Postat av: Lena Helmersson

TACK, fina DU, för dina kommentarer.

Det kanske blir en tur till Surin med - jag lovar jag skickar en uppdatering till dig hur det var där. Vad skönt med en egen fé och en dag hos frissan - lyxtid, egen tid - måste man få ha. Spännande att se bilder sedan.



Själv har jag tagit mina barn på bio, Alvin och gänget 2. Jag fick t.o.m med mig min son på 14,5 år. Det kändes kul att göra ngt tillsammans, synd att inte maken kunde följa med - han jobbar natt så det var till att sova för hans del.



Önskar dig den bästa av lördagar och dagens tänkvärda var verkligen bra och sann.



Ha det gott och njut av nuet!

Kram,

Lena

2010-01-09 @ 15:55:18
Postat av: Eve

Tycker din blogg är en riktig feel-good blogg & älskar dina tips. Lagade din räk-curry pasta igår. & mmmmhhh vad god den var, det var verkligen inte sista gången jag gjorde den & så enkelt. Tack tack för att du delade med dig!

Kramar/Eve

2010-01-09 @ 16:51:21
URL: http://babys.blogg.se/
Postat av: M

vill du veta pinsama,roliga eller mysiga saker om våra glee stjärnor?



checka in då sveriges största glee blogg:



www.glee.webblogg.se

2010-01-09 @ 17:49:10
URL: http://glee.webblogg.se/
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Usch, tycker det ser hemskt ut att Rachel Zoe är så mager. Idealen är helt skeva, hoppas att det kan vända snart. Håller med om att hon är en duktig stylist i övrigt (fast sarongen satt lite väl högt upp för min smak)

Hoppas att du har haft en härlig dag och att du blir nöjd med håret. KRAM Lotta

2010-01-09 @ 18:36:47
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Bella Manson - kom ihåg namnet!!

himla bra text längst upp i inlägget!!



Men hon längst ner va ju inte så himla smal asså, de e ju typ bara benen vid brösten som syns men förövrigt så e hon ju inte direkt smal

2010-01-09 @ 18:55:43
URL: http://bellamanson.blogg.se/
Postat av: Johanna

Bella; Är du blind eller? Eller skojar du bara? Jag utgår från att det är det senare, för annars vet jag fan inte hur det står till med folk nu för tiden. Att stödja detta SJUKA ideal är vedervärdigt, speciellt när man har barn, i detta fall DÖTTRAR, som kommer växa upp i denna sjuka värld. Usch! Och hon ska vara ngn som FOLK ser upp till... Yack!

2010-01-09 @ 19:00:14
Postat av: julia

smalt är fult!

mulligt och friskt ska det va :)

2010-01-09 @ 19:11:26
URL: http://jamp.blogg.se/
Postat av: Tess

Du har alltid så fina bilder på din blogg! elin är ju bara så vacker, hoppas hon tar sig igenom allt. Men uh vilken smal Rachel..Stackarn...=(

Ha en bra kväll och hoppas att allt gick bra hos frissan! Tycker det är skoj att gå hos frissan, känna sig ompysslad. =)

Kram

2010-01-09 @ 19:17:07
URL: http://tessbloggar.blogg.se/
Postat av: Lisa

Man kan väl vara fullt frisk och sund utan att vara mullig? Så kan man ju inte säga. Spelar väl ingen roll om man är smal, mullig eller tjock bara det är självvalt och man är frisk.



Denna hysterin kring smala drivs ju av människor som inte är smala, fast dom vill vara det.

2010-01-10 @ 14:01:29
URL: http://minaminis.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

Smalt är vackert, jag är stolt över att vara (naturligt) smal!

2010-01-10 @ 18:33:29
Postat av: Liss

Jag har sett även de nya Rachel Zoeavsnitten och där får man se att Rachel har problem med hennes hälsa. Dessutom tycker hon själv att hon är för smal och tänker mycket på att klä sig så att det inte syns så mycket.

2010-01-11 @ 21:23:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91