Trevlig middag & kväll!


Idag invigde jag ett av de plagg jag shoppade igår, en kofta från Odd Molly. Jag matchar den med tunika (även den O.M.), jeans + väska från Zara också mina bästa skor: Ugg´s .

Nu har jag och Johanna kommit hem och vi är båda super nöjda med dagen :) Den ena av oss har tecknat, lekt i snön och perlat, den andra har varit runt hos PR-byråer + butiker och i studio och fotograferat.  Vem av oss som gjort vad får ni gissa! ;)

Nu ska jag värma upp rester från igår: min goda curry-räk-pasta också ska jag fixa eld i öppnaspisen, sen kan kvällsmyset starta och pågå fram till Johanna somnar. Efter det ska jag jobba lite till och i kväll ska jag  I N T E somna. Så det så.

Önskar dig en riktigt GOD middag och en TREVLIG kväll.


Kommentarer
Postat av: Kari/Hestia

Takk for at jeg får lese bloggen din!!! I hele høst har livet gått litt i rykk og napp, og det har blitt lite tid til blogger. Nå i det nye året har jeg begynt å lese blogger fast igjen, og nå ser jeg hvor mye jeg har savnet det. Bloggen din sprer så mye positiv energi og gir meg mer enn jeg trodde. Solen har snudd, jeg er snart ved et viktig veiskille og hver dag skal jeg minne meg selv på å være positiv - uansett hva som skjer. Håper du har en fin dag og at du får anledning til å senke skuldrene litt i neste uke.



-klem-

Postat av: Sabina

Hejsan, har mailat dig två ggr angående en Odd Molly tunika, men ej fått något svar? Kram Sabina

2010-01-07 @ 18:32:19
Postat av: Sarah

Men oj är det inte jättekallt att gå omkring i dina fina stickade uggs mitt i vintern. Mina ligger långt instoppade i garderoben och väntar på torrt väder!



Härlig färg på koftan!

2010-01-07 @ 19:00:59
Postat av: .helena

Koftan är fantastisk! Och den värmer gott i vintern. :) Jag har densamma, fast mörkt grå med blå detaljer. Bra köp där! ;)



Tack återigen för en bra blogg!



.helena

2010-01-07 @ 19:09:30
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Koftan ser riktigt härlig ut, ser gärna den i annan vinkel om det finns möjlighet. Hoppas du klarar hålla dig vaken ikväll och att du får det mysigt vid brasan. Kram Lotta

2010-01-07 @ 19:22:59
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Jennie

Ser jättefint ut!

Ha en härlig kväll. Kram

2010-01-07 @ 20:40:05
URL: http://vartlillamirakel.blogg.se/
Postat av: Josefine, Blåeld

Vilket bra val av kofta, har en likadan, också i royal! Varm och fin!



Curry/räkpasta låter inte dumt, kanske kan du lägga ut receptet vid tillfälle?!



God natt - kram!

2010-01-07 @ 22:06:50
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: Frida

Åh så smarrigt! Lägg gärna ut recept! Kram!

2010-01-07 @ 22:51:15
URL: http://fridafabulous.se
Postat av: Anette

http://gizmolinas.blogg.se/2008/december/gizmolinas-rakpasta.html



Her er oppskriften til rekepasta :)



Happy helg Gizmolina!

2010-01-08 @ 09:16:14
Postat av: Ida

Snyggt och vilka härliga skor du se ut att ha!

2010-01-09 @ 09:11:07
URL: http://chictbyida.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91