Off I go...


Inte många månader kvar till S.A.T.C movie 2 nu!

Nu sticker jag iväg ut så vi ses lite senare. Lämnar er med en bild på Sarah Jessica Parker. En lite kul sak med den här bilden är att den ser ut nästan precis som den bild jag använde av henne till stjel-stilen i Kamille Mor & Barn förra året. Det känns befriande att se att även hon går klädd likadant mer än en gång ;) (hon ser ut så här nästa varje morgon då hon går med sin son till skolan, Ugg´s + mössan = hennes uniform)

Och just det ja, lovade ju berätta vad jag gjort på morgon:


Det här är enda bilden som går att visa från min morgon för jag hade inte hunnit piffa till mig = var inte klar för foto ;)  Hur som helst: Jag var på Beth´s Beauty och färgade + plockade mina bryn. Shit! vad ont det gör då hon vaxar brynen... aj, aj...

Tjingeling så länge !



Kommentarer
Postat av: chatarina

Hej! Kan du visa tunikan ifrån Kappahl lite bättre? Finns den i affärerna nu?

Ha det bra

Postat av: Mie

Heisann! Kan du være så snill å fortelle meg hemmeligheten på hvordan du klarer å holde de strikkede Uggs'ene dine så rene og pene? Det samme gjelder de du har i classic..Mine blir bare møkkete, våte og fulle av salt..

2010-01-20 @ 13:34:26
Postat av: Viktoryia K

inte så att första var så jättebra...

2010-01-20 @ 14:28:07
URL: http://dulcepericulum.blogg.se/
Postat av: J och H

Såg era Thailands bilder.. Härligt..:)

2010-01-20 @ 14:42:44
URL: http://olssonj.blogg.se/
Postat av: Emma

Åh vad härligt med egentid, I wish ;-)

Kram på dig och tack för inspirationen du ger <3

2010-01-20 @ 15:26:13
URL: http://emmaochco.se
Postat av: Postadress Torslanda

Hej, har också en fråga om KappAhl-tunikan. Kikade efter den i butik idag i Göteborg men kunde inte hitta den. Personalen berättade att på varje KappAhlplagg står det en siffrkod på tvättlappen inne i plagget. Jag undrar ju nu därför vad det är för nummer på din fina tunika. Den är verkligen sååå fin!



Ha en bra kväll!

2010-01-20 @ 21:55:52
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91