Hello sunday!


Nu när vi går mot vår & sommar så vill jag ha FÄRG som kontrast till allt det vita ! Först var jag inne på att droppa rosa här hemma men idag har jag bestämt mig för en annan lösning. Har suttit och bläddrat igenom en massa interiörmagasiner och plötsligt kom jag på precis hur jag vill ha det. Härligt ! :)

Hej alla bloggisar! Idag vaknade Johanna lika förkyld som hon somnade igår och jag har inte fått en chans att blogga förren nu. Hon vill helst att jag ska torka näsan eller ögonen heeela tiden min lilla älskling... så idag ska jag pyssla om henne och se till att hon har det bra :)  Men jag bloggar så klart så fort jag får chanser ;)

Oj, nu drar hon mig i armen här... fortsätter på inlägget strax..

Nu är klockan plötsligt 16.45 och min skatt somnade precis på soffan. Hon har en jobbig dag i dag... vill inte äta (trots att jag lagade favoriten: spaghetti & köttfärssås), näsan rinner non-stop, hon blir ledsen då jag ska torka näsan för det gör ont, jag får inte smörja in den, ögonen rinner... men hon har i alla fall inte feber så det är ju bra !


Norska ELLE nr. 2 har samma cover som svenska ELLE nr. 1 hade. Fin bild på Madeleine tycker jag! (P.S svenska ELLE kan inte köpas i Norge och norska ELLE kan inte köpas i Sverige)

Jag ska passa på att göra allt det där som jag tänkt göra idag nu då hon sover, ni vet sånt där söndagsfix som att byta sängkläder, plocka, tvätta kläder etc.  Fast egentligen borde jag lägga mig och slappa jag också för de är jobbigt med sjukt barn....  så kanske det blir nya magasiner i sjeselongen...? eller nej, julgranen måste verkligen packas ihop nu så sjeselongen får vänta ;)

Önskar dig den bästa dagen !

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Molly: www.not4u.net

Fin blogg du har!

Postat av: Angelica

Vild unge :D



http://brunettbloggen.blogg.se

2010-01-24 @ 14:33:28
URL: http://brunettbloggen.blogg.se/
Postat av: Hestia

God bedring til veslejenta, og god søndag!



-klem-

2010-01-24 @ 16:42:23
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: Kristina

Jeg leter og leter etter det svenske Elle.

Vet du noen plass jeg kan kjøpe det i Norge???

Eller er det noen svenske som kan hjelpe meg med å få tak i det?

=)

2010-01-24 @ 16:45:28
Postat av: Anonym

Hoppas din Sessa mår bättre snart ♥



Spännande med dina inredningsplaner hemma ....



Kram Linda

2010-01-24 @ 17:02:59
Postat av: Silje

Du får tak i svenske Elle på Narvesen på Nationaltheateret. Den i samme bygg som Hotel Continental.

2010-01-24 @ 17:49:42
Postat av: Johanna

Hej!

Vilka underbara inredningsbilder, varifrån kommer dom?

Tusen tack för en härlig blogg, ha en skön söndag kväll,kram kram

2010-01-24 @ 18:46:14
Postat av: Sessan ☆

Stackars lilla Johanna hjärtat, Massa god bättring till henne!!



& Tack till dig AnnaStina for all inspiration du sprider.



Kramar från Lillestrøm

2010-01-24 @ 20:26:42
URL: http://sessanochprinsessan.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91