Godmorgon torsdag!


Vackra Helena Christensen.

Godmorgon darlings! Rise & shine! ny dag och nya happenings! :)  Jag har precis gjort klart ett litet uppdrag och ska nu ta jobba vidare med nästa nummer av Kamille Mor & Barn. Johanna sover fortsatt så jag ska passa på att vara effektiv innan hon vaknar :)

Jag har en stor deadline på måndag så den här veckan är ovanligt hektisk därför förlänger jag tävlingen med de FINA hårpynten från PRINSESSEFIN t.o.m. måndag ! Så missa inte att tävla
HÄR ! Vinsten är hårspännen etc för 800kr.


Johannas sista dopp i poolen på vår resort den 28:e dec tillsammans med söta Kim. (vi reste hem några timmar senare). Vi har vår lägenhet i huset ni ser till höger.

Önskar dig en riktigt skön morgon med god frukost, pussar & kramar och en dag fylld av inspiration!

Dagens tänkvärda hittade jag i Andreas Carlssons bok Live to win:

"Omfamna saker du brinner passionerat för, de kan leda dig till din största succé i livet".

Nu kööör vi torsdag !!!

KrAm! ♥

Kommentarer
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

I dag är en riktigt bra dag, den första i resten av ditt liv! Hoppas att du får en härlig dag och får undan så mycket jobb som du önskar. Nu ska vi snart ut med pulkan! Kram Lotta

Postat av: Tezz från Kungens Kurva

Hoppas att du får en riktigt bra dag och att den inte blir alltför stressig trots den kommande deadline som väntar! Bilden fick mig verkligen att längta till värmen :)

2010-01-07 @ 12:32:14
URL: http://www.kungenskurva.se
Postat av: Anna

Du är en sån härlig person som man bara hoppas allt det bästa för. Tänk att du klarar att se allt så positivt och möjligheter istället för begränsningar. Det är en fantastisk egenskap! Tack för en kanonblogg och hoppas 2010 blir ett fint år för dig och dina :-)

2010-01-07 @ 14:08:21
Postat av: Ida Magnuson!

Hej.

Det är så roligt att titta in här, man blir så inspirerad av alla fina bilder och dina härliga texter!. Hoppas din dag börjat bra, Trevlig kväll/trogen läsare

2010-01-07 @ 16:13:40
URL: http://kulilulis.blogg.se/
Postat av: Matpakkemamma

Veldig flott premiere i Kamille, gleder meg til fortsettelsen. ;-)

2010-01-07 @ 21:02:39
URL: http://www.matpakkemamma.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91