Ett tips! -50% rabatt på allt hos Daisy på Vinderen!


Idag är det salg (-50%) på ALLT i hela butiken hos Daisy på Vinderen (även alla vår-nyheter, som tex den Odd Molly kjole jag visade på bloggen igår). Missa inte det !

Det skedde en liten olycka i min favorit butik 
Daisy på Vinderen igår  så med start kl.09.00 idag (torsdag) är det -50% rabattALLT i hela butiken.  Orsaken är en mindre brandskada (men det känns knappt någon lukt på kläderna).

Du hittar vår-nyheter från bl.a. Odd Molly & Ti-Mo till -50% rabatt samt vårnyheter till barn från bl.a. Gant, Retour og Mayoral till -50% rabatt, i tillägg till det så är dessutom ALLA toppar från Rosemunde på -50% + som sagt allt annat i hela butiken så det är absolut värt att ta turen innom ! Adress: Slemdalsveien.72 (butiken ligger inne i det lilla center som är precis vid t-banan).

Nu mina vänner ska jag hoppa i säng. Jag vågar inte titta på klockan men jag hör att avisen (morgontidningen) precis landade utanför dörren ;)

GoDnAtT & gOdMoRgOn KrAmAr! ♥

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hei, takk for tipset,hvor ligger butikken?

2010-01-28 @ 07:33:09
Postat av: Katarina

Godmorgon, hvor finner jeg denne butikken?

2010-01-28 @ 07:36:24
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Butiken ligger på Vinderen i det lilla center som är precis vid t-banan. Adress: Slemdalsveien. 72.



Kram! :)

Postat av: Anonym

Men kära nån, du är ju verkligen uppe halva nätterna. Du skulle ju gå och lägga dig innan midnatt!!! ;) Ta hand om dig, slit inte ut dig bara. Synd att man inte är i Oslo för då hade jag absolut gått dit och shoppat loss. Ha en underbar torsdag, här skiner solen! Kram Lotta

2010-01-28 @ 08:54:23
Postat av: emma härnqvist/perfektion

åå synd att man inte har möjlighet att åka dit!

2010-01-28 @ 09:16:57
URL: http://perfektion.blogg.se/
Postat av: Hestia

Så synd at det er langt fra Møre til Oslo... Eller kanskje det er bra - for lommeboken min i allefall ;o)



Håper det går bedre med søte J og at dere får en fin dag



-klem-

2010-01-28 @ 09:31:04
URL: http://hestiaverden.blogg.no
Postat av: Elin Andersen-Berg

Hei...Jeg har vært hos Daisy kl 9.00 idag.Kan tro jeg fikk tak i masse fint.En herlig opplevelse.

Takk for tipset.

2010-01-28 @ 13:59:33
Postat av: Yvonne

Fy skäms Anna-Stina! Du skulle ju gå lägga dig tidigt!!! Du måste vara rädd om dig, så du orkar förgylla min vardag med din superhärliga blogg!

Kramar...

2010-01-28 @ 16:18:05
Postat av: Charlotte

Vacker du är =)

2010-01-28 @ 17:26:02
URL: http://charlottegraneklev.blogg.se/
Postat av: Emelie

Var innom Daisy rett før klokken fem i ettermiddag, da var det ganske så utplukket. Men både jeg og mamma fikk i hvertfall med oss masse lekre topper fra TiMo og Rosemunde, så tusen takk for tips! Nå har jeg skrevet meg på mailing - listen og, så kanskje jeg kan være ute i litt bedre tid neste gang! ;)

2010-01-28 @ 18:11:19
Postat av: ElinH

Jeg rakk innom rett før kl 18, lite Odd Molly igjen :-( , men fikk med meg en kjole fra ChillNorway og et par ting til... Skulle ønsket jeg kunne vært der tidligere...

2010-01-28 @ 20:11:43
Postat av: Elin Andersen-Berg

2010-01-28 @ 22:42:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91