Vinnarna av smycke från Creative Lounge!


Mina fina bloggläsare!

TUSEN MILJONER TACK för helt fantastiska tävlingsbidrag. Ni skriver så fint till mig att jag blir stum... Er feedback på min blogg peppar mig något enormt i mitt bloggande och jag blir smickrad, glad & rörd över att ni gillar det jag gör. Just därför får jag ångest över att jag inte kan låta ALLA (146) er som tävlat vinna så jag tog mamma till hjälp idag och bad henne säga 3 tal mellan 0-146....


Ett av de vackra smycken från Pearls for Girls hos
CreativeLounge som du kan vinna.

AND THE LUCKY WINNERS ARE.....

Postat av: Ragnhild S.E
Fordi jeg fyller 30år i februar, så skulle jeg ønske at jeg fikk et fint armbånd med prinsessekrone;-)) Et minne om deg Anna Stina som forgyller hver eneste vakre dag og inspirerer meg på mange plan. Takk for at du er til!
Klem fra Ragnhild 29år
2010-02-09 @ 22:50:38 



Postat av: Hestia
Jeg og min mann har bevist at Amor Vincit Omnia. Vi har levd sammen i 27 år, og til sommeren feirer vi sølvbryllup. Planen er å gå Samariaravinen på dagen, men om kvelden er det tid for sølvkjole og festmiddag. Ikke noe selskap, bare meg, min mann og vår yngste sønn (Den eldste skal være hjemme og jobbe, og blir ikke med til Kreta)Vi har levd sammen gjennom oppturer og nedturer, verst var det da vi mistet vår sønn for mange år siden og da mannen min fikk kreft i høst. Amor vincit armbandet er nydelig, men for å matche min sølvkjole (som jeg ennå ikke har kjøpt :o)) på en dag der vi virkelig feirer kjærligheten, ville jeg valgt armbåndet Berlocker Cream om jeg skulle være så heldig å vinne.
-klem-
2010-02-10 @ 17:35:57
URL: http://hestiaverden.blogg.no



Postat av: KarolinaM
Det översta armbandet var otroligt vackert! Vore som gjuten på min handled på vår ettåriga bröllopsadag som vi ska fira festligt nu i vår;)
Hoppas som vanligt på att turen är med mig!
Och vad jag tycker om min kära energigivare=Gizmoblogg hoppas jag att du vet vid det här laget, är ju trogen läsare sen två år nu. OOOtroligt vad tiden flyger!
Kram på er!
2010-02-09 @ 18:53:05


♥ GRATTISkramar till Ranghild, Hestia & Karolina! ♥
Mejla mig fullständigt namn + adress på : [email protected] så kommer vinsten i posten.

Stort TACK till min trevliga samarbetspartner Evelina & CreativeLounge!

Kommentarer
Postat av: LYCKLIG VINNARE;)

Jiiiippiee! Precis vad jag behövde nu ikväll, tack söta du!!



Kram Karolina

2010-02-24 @ 20:34:29
Postat av: Ida

Säger stort grattis till alla er som får gå med otroligt fina smycken i sommar. Kanska man har tur och vinner nästa gång. Kommer förstås fortsätta att läsa din trevliga blogg varje dag.

MVH

Ida (Helsingborg)

2010-02-24 @ 21:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91