Onsdag = lill-lördag !


Dagens tänkvärda.

Hej mina fina bloggvänner!

Idag har jag en riktigt härlig dag som startade med sovmorgon, Johanna väckte mig med ett leende kl.09 och sa: mamma! titta! det är ljust! också pekade hon mot fönstret :)  sen, på väg hem från dagis, var jag och solade mig, det var evigheter sedan sist och var därför ekstra skönt för nu saknar jag lite färg på näsan. Var innom H&M på väg hem och köpte en söt klänning/kjole till Johanna som ni ska få se senare så jag kom precis hem och nu väntar dusch + lunch. L o v e l y ! :)


Jag ska fortsätta att visa bilder från modemässan i Cph senare idag. Här i Oslo pågår ju Oslo Fashion Week nu men den är inte lika intressant som Cph för min del så jag kommer att prioritera happenings imorgon + fredag.  Armbandet som det står "My fashion week" på är entré-biljetten till Øxnehallen så det satt på fre+lö

Önskar dig den BÄSTA dagen !  :) 

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Josefine

Någon tokig H&Mpresskod är på din sida så du vet :)



TACK vännen så glad jag blir! DETSAMMA! Du vet ju hur det är med sjukt barn... Men men snart vänder det - det måste bara göra det :) Ja Pannkaksrunch borde väl bli denna helg eftersom du var borta :) Nu går veckan åt att vara hemma här så vi kan ju se? STOR PUSS & KRAM!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91