Klockan 20 smäller det !


Detta ser bra ut. Jag gillar både Pernillas (snygg 4-barns mamma!) och dansarnas outfits.

Jag ser verkligen fram emot kvällens sista delfinal i Melodifestivalen! :) Ska bli kul att se Anna från Idol och mina favoriter är "så klart" Pernilla Wahlgren (som jag tycker är en cool bloggerska & mamma) + Peter Jöback.  Fick precis Aftonbladet i min hand och ser att de ger Pernilla ++ och det står att "Jöback spelar i en egen dimension" också ger de honom ++++.


Peter är ögongodis.... ! har alltid gillat honom.

Vidar tippar Aftonbladet att Neo & Peter Jöback går raka vägen till Globen och att Pernilla & Anna går till andra chansen.  Jag hoppas så klart att de har fel och att Peter & Pernilla går till Globen ! fast en liiiiiiten detalj i sammanhanget är ju att de har hört låtarna och det har inte jag... ;)


Det här är tydligen Johannas nya pose ;)  hon är också GLAD över att det är Melodifestivalen ikväll! (den fina tunikan kommer från MyCinnamonGirl).

Just nu står mamma vid spisen och lagar en supergod fläskfilétgryta och Johanna leker. Själv ska jag ta och byta om (det är ju trots allt lördag kväll) och vi har redan tjuvstartat med lite god cava.  Detta blir en festlig tv-kväll!  och
Jonas - ladda mobilen för snart kör vi! ;)

Har du någon förhandsfavorit? Om ca 1 time startar det. ENJOY !!! :)


Kommentarer
Postat av: molly♥

hoppas att du får en fin lördagkväll :)

Postat av: Anette

Hej!

Jag har nu läst din blogg under en längre tid men inte kommenterat något, dåligt. Nu äntligen gör jag det och måste säga att du skriver så bra och inspirerande. Fantastiskt fint hem har du och så gooo dotter. Jag vill visa min uppskattning till dig och allt du bjuder på via bloggen och önskar skicka dig en liten present, om du vill förstås? Gå in på min blogg och maila över din adress så kommer ett litet paket till dig på posten.

Ha en bra helg.

Kramar Anette

2010-02-27 @ 19:46:30
URL: http://smycketpiffa.blogspot.com
Postat av: Anonym

Hei!

Så nyyydelig Johanna var på bildet!!! Du kan være stolt av henne:)Er ekstra kjekt å følge med, for hun er utrolig lik min eldste prinsesse!

Takk for god inspirasjon.. blir i så godt humør av å lese din blogg:) ha en fortsatt fin kveld!

Klemmer

2010-02-27 @ 22:02:12
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Två röster ringde vi in på Pernilla! Tyckte att hennes låt var helt enkelt bäst, så mycket mer schlager. Vi håller tummarna för henne i andra chansen och hoppas hon inte missar sin brors bröllop... Hoppas ni har haft en härlig kväll. KRAM Lotta

2010-02-27 @ 22:31:17
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

Pernilla var det...hoppas på henne i andra chansen...



kram

2010-02-27 @ 22:46:02
URL: http://erica.myshowroom.se
Postat av: Maria

Hej

Brukar du se solsidan på TV4 fredagkvällar.

Jag undrar om du som är så uppdaterad på modet vet vad "MIckan" har för märke på solglasögonen?

M

2010-02-27 @ 23:25:04
Postat av: En unik bloggläsare!

Hej på dig! Kul att se att de verkligen finns roliga och fyndiga mammor, tillskillnad från min.



Ha en bra kväll!

2010-02-28 @ 01:23:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91