Grattis på morsdag alla fantastiska mamas!


Jag firar morsdag i: tunika/klänning från Odd Molly, jeans Zara och sköna rosa tofflor.

Inte nog med att det är Valentines dag (eller Alla hjärtans dag som man säger i Sverige) idag, det är dessutom MORSDAG här i Norge så stooort G R A T T I S till alla er fantastiska mamas där ute i landet! Kom ihåg att du är världens bästa mamma för ditt/dina barn! :)


En nyvaken Johanna fick paket av mig på morgon.


Till dockan...

Jag och Joanna sitter och perlar nu och jag ska strax fixa pannekaker (plättar).


Kommentarer
Postat av: Karin

åH VILKEN VACKER KLÄNNING :)

Postat av: Lena Helmersson

Hej!



Vilken härlig dag att fira Mor på - alla hjärtans dag! Grattis till dig! Hoppas du och familjen myst och kramats idag. Här hemma var det äldste sonen som stod för middagen idag - det var liksom hans alla hjärtans dag present till oss, mysigt och gott.

Ha nu en mysig söndag kväll och mys lite till...

KRAM,

Lena i Uppsala

2010-02-14 @ 20:44:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91