Gooodmorgon tisdag !



Kul väggdekor från
MyFirstRoom. Känns som att jag skulle kunna ha den här på mitt kontor här hemma ;)  (det blir snart en tävling i samarbete med MyFirstRoom så håll utkik.)

Godmorgon vänner ! :) TACK för alla fina & trevliga kommentarer jag får. Ni är världens bästa bloggisar! och förra veckan hade jag riktigt många besökare, närmare bestämt 42.069. Det blir jag både smickrad & glad över ! :)  

Idag har vi tisdag och här i Oslo snöar det lite smått samtidigt som SOLEN tittar fram på morgon. Johanna leker för fullt i vardagsrummet / stua där jag har fixat en ny "lek-krok" till henne och själv ska jag fixa till mig så att vi kan trippa iväg mot dagis snart.


Den här bilden blir dagens "favorit-i-repris" för jag bara älskar den.

Jag önskar dig en STRÅLANDE dag och hoppas att din sol skiner! :)

KrAmAr! ♥


Kommentarer
Postat av: Hestia

Håper dere får en fantastisk dag, prinsesser



-klem-

Postat av: Sagas mamma

Måste fråga dig hur ni gör. Jag såg i inlägget nedan söta Johanna i sin fina Reimaoverall. Min lilla S fick ju också en men hon fryser så i den :-(. Ändå bor vi i Skåne. Vad har Johanna under den för att inte frysa när hon är ute?



2010-02-23 @ 10:01:04
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jag sitter och fryser i köket med mitt kaffe, men mina små solstrålar lyser upp brevid. Du ser ut att ha haft en riktigt bra dag! Blev lite avis, sist jag var på ikea var alla kronljus slut! Slut? De FÅR inte vara slut. Man kan absolut inte ha för mycket ljus hemma, det finns inte en chans till det. Ljus året runt är mitt motto.

Nåväl, önskar er en riktigt härlig tisdag. KRAM Lotta

2010-02-23 @ 10:05:49
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Helena

God morgon tjejer!

Sitter m andra koppen kaffe och fryyser så idag. Fleecetröjan är på. Solen gömmer sig bakom molnen idag. Snöflingorna dalar ner stoora som lovika vantar. Verkar som om det ska fortsätta snöa ända in i nästa vecka.....Var tog våren vägen?? Åh längtar efter sand mellan tårna, grillad mat och fågelkvitter.



Hoppas ni får en bra tisdag! Ta hand om er idag och passa så ni inte halkar ute!



(((Kram)))

2010-02-23 @ 10:12:01
Postat av: fru Svensson

Hej Anna-Stina.

Inte konstigt att du får så många positiva och trevliga kommentarer,du sänder ju ut så enormt mycke positiv energi med din blogg.

Vi är ju jättemånga som går in på din blogg för att få en energikick.

Det är en stor ära att få följa din vardag och även alla festligheterna som du är med om.

Att få se lilla Johanna växa upp och lära sig nytt hela tiden är så mysigt.

Jag skulle ochså vilja och behöva göra om här hemma,men pg a sjukdom har jag ingen kraft att orka med det.

Om/när jag får kraft så är tavellister och fotoramar det första jag ska fixa,älskar foto.

Sist jag var på Ikea glömde jag ljus,så snart är förrådet tomt och jag får handla någon annan stans för vi har så långt till Ikea.

Ha en underbar dag.Kram

2010-02-23 @ 10:33:59
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Stort grattis till ditt fina läsar-antal!!



Må så gott denna soliga tisdag

Kramar Camilla

2010-02-23 @ 10:45:03
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: molly♥

fin bild där :)

2010-02-23 @ 12:12:57
URL: http://mollllys.blogg.se/
Postat av: Helene

Saa göy at det er mange som leser bloggen din! Jeg faar ogsaa et energikikk av det du skriver, og har nesten blitt helt avhengig :)Fortsett saann! KLEM

2010-02-23 @ 13:43:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91