Godnatt bloggen!


Varsågoda: här får ni se en av bilderna från höstkollektionen till min favorit 
Lexington.

Det blev inte så mycket bloggande jag som tänkt mig idag men oj! så mycket jag har fått gjort här hemma! = underbart skönt,  så inget ont som inte har något gott med sig ;) och allt jag tänkt göra idag men inte fick gjort kan jag alltid göra imorgon .

Jag är så inne i det jag håller på med att jag tappat kontroll på tiden så nu är det HÖG tid för mig att gå och sova riktigt, riktigt gott så TACK för idag. Vi ses vecka 8 !

SwEeT dReAmS! ♥

Kommentarer
Postat av: Veronica - Vera Photo

Underbart fin bild!! Så önskar jag att mitt sovrum ser ut! :)

Postat av: chatarina

Hej! Frågade i ett inlägg förut om kavajen ifrån Sonia Rykiel..men fick inget svar, så jag provar igen:) Är den liten i storleken?

Ha en jättebra dag

2010-02-22 @ 08:24:57
URL: http://www.chatarinasvrld.blogspot.com
Postat av: fru Svensson

Lexington har jättemycke fint,men var det verkligen fint med olika lampskärmar ? hm ,föll inte mig i smaken.

Ha en underbar dag och va rädd om dej.

2010-02-22 @ 08:41:16
Postat av: Starmama ♥

Hej!



Kändes inte så Lexington längre. Fult med olika lampskärmar och jag tycker att kuddarna med mönster är inte alls "Lexington". Inte alls min smak!

2010-02-22 @ 08:44:12
URL: http://starmamas.blogspot.com
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era kommentarer ! :)



Jag tycker att det är en kul grej med stars på ena lampskärmen och stripes på den andra.



Här kommer svar på frågor:



Chatarina-

Förlåt sent svar. Jag var inte så mycket på nett igår.. Jag har size M på min Sonia Rykiel jacka :) Provade även small och var lite osäker men gick som sagt för M. Den passar mig som är en 38:a perfekt så jag vill säga att den är normal i storleken. Happy shopping ! :)



KRAMAR till er alla ! :)



2010-02-22 @ 10:00:18
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91