Godmorgon!


I brist på foton från idag (vi är inte direkt piffade här hemma dessa sjukdagar ;) så visar jag en bild från 12 februari 2007, då var mitt lilla hjärta ca 6 månader. Vi hade hennes säng inne hos oss på sovrummet.

Godmorgon alla fina! Det här inlägget försökte jag publisera igår kväll men blogg.se verkade ha tekniska problem? så jag gör nytt försök nu på mogon:

Efter en kväll då jag mest suttit och strykt Johanna på benen & fötterna (hon älskar det...) så somnade hon sött i soffan och sen, runt kl. 20.30, lyfte jag in henne till sängen. Status är att hon inte har kräkts sedan kl. 22 igår kväll (Hurra !!!) och att hon fått behålla det hon druckit och ätit idag = framsteg ! :), men hon har inte orkat vara uppe nåt, har bara legat på soffan och varit slapp...   Så nu kryssar jag fingrarna för att morgondagen blir bättre !

Hoppas att du har haft en fin start på veckan och att du mår bra !? :)  Är det föresten någon som vet vad det är för fel på Bloggtoppen? jag och många andra finns inte med där mer trots att vi är länkade? Märkligt...

SwEeT dReAmS! ♥

Kommentarer
Postat av: fightermom

Gud så gulligt där var vid hennes säng och en väldigt söt dotter du har. :) Hur gammal är hon?



kram fightermom

Postat av: Anonym

Världens sötaste tjej:) Hoppas hon piggnar till snart, kram!

2010-02-09 @ 12:05:08
URL: http://www.lattemamman.se/
Postat av: KarolinaM

Vi älskar ju att se "opiffiga" bilder också ju AnnaStina! Thats life;) Så känn inte att du måste stå och göra dig iordning för oss söta du.



Hoppas J kryar på sig och att ni har en trevlig kväll!



KramK

2010-02-09 @ 18:57:52
Postat av: Hanna

vilken liten docka! hoppas febern försvinner fort! kram

2010-02-09 @ 21:05:28
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: maja essunger

åh så söt :D allt bra? ♥.

2010-02-10 @ 11:11:38
URL: http://majaessungerr.blogg.se/
Postat av: Johanna

Supersöt hon var ( och är ).

2010-02-10 @ 20:59:28
URL: http://jolla99.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91