Glad torsdag världen!


Jag missar mässan i Cph idag men jag får mysiga stunder med Johanna...


Hej vänner!
FöRlÅt min frånvaro. Min kväll igår blev minst sagt lite hektisk ;)  ni vet hur det är då man planerat att fixa allt "perfekt" också blir det inte riktigt som man tänkt sig... Nu spelade det så klart ingen roll, men ja, ibland vill man så mycket på en gång ;)



Jag fick lite lyxig egentid på morgon då jag var och fixade mina naglar hos solsrålen Moi nere i city.


Jag känner mig alltid så fräsch om händerna då jag har nyfixade naglar.

Nu ligger Johanna och ropar på mig. Hon är piggare idag ! :) Skriver mer strax. Ville bara ge er ett livstecken och även informera om att jag inte kommit mig iväg till mässan ännu men jag reser senare i kväll eller, senast, imorgon bitti. Johannas form får avgöra...

Njuuuuut din dag! :) nu ska jag uppdatera förra inlägget !

 


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Stackars Johanna, inte roligt för en liten treåring att må så dåligt (egentligen inte roligt för någon, men det är alltid värre för små barn). Skönt att höra att hon är lite piggare idag.

Jag hoppar verkligen att ni fick en riktigt mysig kväll igår och att det gick bra med allt tillslut. Och så hoppas jag att du kommer iväg till Köpenhamn som planerat. KRAM Lotta

Postat av: ÅSA

Ser ut som dom blev väldigt fina naglarna :)

Skulle också vilja göra något liknande, fast med mina egna naglar, dom e så långa ändå :P

2010-02-11 @ 12:54:25
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Jag vill också fixa naglarna ^^

2010-02-11 @ 19:08:06
URL: http://madeleinesmap.blogspot.com
Postat av: ÅsaP

Å vilken fin ring du har... är det din förlovningsring eller har du den på höger? För visst är ni förlovade eller är jag helt ute o cyklar?

2010-02-11 @ 19:31:39
Postat av: Sophia

Vilken fin tunika / topp du har på bilden, var kommer den ifrån?:)

Trevlig kväll!!



Kram Sophia

2010-02-11 @ 19:40:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91