Godmorgon onsdag!


Ett favorit kort från Maileg  och ja, jag var visst ute och cyklade igår ang. min leke-krok ;) Har precis läst era kommentarer och ser att ni och min mamma är överens. Hon har jobbat som lärare i alla år och hon sa tydligt att på svenska är en krok är en krok och en hörna är en hörna. Bara att konstatera att jag blivit svorsk efter mina 10 år här i Norge ;) 

Godmorgon alla härliga! Mitt hjärta ropade på mig kl. 07 idag. Det har blivit hennes nya grej, att ligga kvar i sängen och ropa på mig istället för att komma in på sovrummet och hämta mig. Nu pågår Mamma Mu & kråka på barnTV och jag sitter i soffan med datorn i knä. Gud så bekvämt det är att vara trådlös. Detta måste jag göra oftare!


Jag går och längtar efter denna underbara godsak från
OddMolly som förhoppningsvis ankommer i veckan... Den som väntar på något gott ;)

Det är dags att kicka igång dagen med en varm skön dusch & god frukost så jag passar på att önska dig en toppen dag ! :)

P.S mamma blev SÅ glad över alla komplimanger hon fick av er igår. Hon hälsar och tackar!

KrAmAr! ♥

 


Kommentarer
Postat av: Angel

Oh så söt

Postat av: Mimmi

Väcker ha begär och i rosa!!!

2010-02-24 @ 09:17:24
Postat av: Linda johansson

Vill med ha !!!

2010-02-24 @ 09:32:02
Postat av: Maria

Åh, vad fin!!

Vill också ha den:-)



Kram Kram

2010-02-24 @ 10:30:06
URL: http://sagafia.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Maileg gör ju urfina saker, skapar en massa ha-begär! Och tunikan gör så att man längtar till varma barfota dagar ännu mer. Känns långt borta när man tittar ut! Hoppas att ni får en lovely dag med mormor/mamma. Vad ska ni hitta på för spännande? KRAM Lotta

2010-02-24 @ 10:31:01
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Maileg har jag aldrig hört talas om, återigen får jag tacka för de fina tipsen som du ger mig!



Ha en FAB solig onsdag

Kramar Camilla, En mammas dagbok ♥ ♥

2010-02-24 @ 11:26:57
URL: http://emring.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91