Gave & Interiør messen = Ny start!


En sak är säker: det är LILA som gäller i vår ! Mässan gick under namnet "Ny Start" och det var vårens & sommarens interiør som presenterades.

Kom precis på att jag inte visat er alla bilder från mitt blixtbesök på Gave & Interiør mässan i söndags så varsågoda: nu får ni hänga med mig på mässa... ! :)


En av de första jag träffade var söta Erika som driver agentur + nettbutiken
MyFirstRoom. Det var så trevligt att besöka hennes monter och kul att se lite nyheter.


En av nyheterna hos MyFirstRoom är att dessa fina bokstaver nu även finns i brunt.


Nästa stopp blev hos danska Franck & Fischer och deras djur blir man verkligen glad av. Du finner produkterna bl.a. hos butiken Tiny på Steen & Strøm.

Plötsligt hittade jag en häst så jag tog mig en liten ridtur ! ;)


Jag skrattade verkligen lika mycket som det ser ut :)  Den här hästen är bara helt fantastisk för då jag rider på den så åker den framåt, på riktigt. En dag måste Johanna få en sån här, hon kommer att älska den... ! :)


...oooooohhh! det gick undan i svängarna ;)


Helt normalt att glida runt på en häst inne på mässan... eller kanske inte :)


Uuuunderbara lampor !


Visst längtar man till sommaren då man ser den här bilden? :)


Efter ridturen var det skönt att slappa lite hos VillaCollection.


Sia´s barnkollektion bjöd på några söta nyheter.


Barn-kollektionen med bokstäver på är en nyhet hos svenska  Bruka Design.

När jag står och pratar med de trevliga Bruka-killarna så kommer plötsligt en bloggis fram till mig:


Jag blir alltid lika GLAD då ni som läser min blogg kommer fram och hälsar. Bloggisen, som heter Une, förgyllde mitt mässbesök!  och titta här vilka fina interiörsaker hennes företag selger:


Jag älskar stjärnor... och ljuslyktorna får gärna bo på min veranda till sommaren.


Kolla in kuddarna med bokstaver på och den härliga soffan!  (Une - tack för att du kom fram och hälsade! Jag tittar gärna innom ditt showroom vid tillfälle. Stort lycka till med insalget. Klem ! :)

Mässan här i Oslo är inte lika inspirerande som tex Formex men den blir bättre och bättre så det finns hopp ;)

I kväll har jag som mål att vara i säng senast 00.30. Vi får väl se hur det går med den saken.... Passar i alla fall på att säga TACK för idag och godnatt så ses vi igen imorgon.

NaTtAkLeM! ♥

Kommentarer
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

söta bilder :D

Postat av: På vår udde!

Ååååå vad jag också skulle vilja gå på någon sådan mässa! Tack söta du för att du svarade så snabbt och hur gulligt som helst om du vill kolla märket åt mig! Du, jag förstår om det har blitt litt skor på Pom D´api för er del my good vilka lovely skor!

Ha en god natt!

2010-02-03 @ 23:42:23
URL: http://trivsamthem.blogspot.com
Postat av: Sofie

Så mycket fina saker, jag blir riktigt inspirerad här på morgonen :-)

2010-02-04 @ 07:40:42
Postat av: Anonym

Hej. Jättebra blogg du har, jag kollar in varje dag. Vad heter butiken som din bloggläsare Une hade? Vi gör om vårt sovrum och jag fick sån inspiration av de bilderna :) tusen tack och ha en bra dag. / Ulrika

2010-02-04 @ 07:51:52
Postat av: Maria från Luleå

Vilka härligt inspirerande bilder!! Åh, man får ju lust att göra om på en gång hemma! Nästan så att jag får vårkänslor..men det är -17 så det är ett tag tills de infinner sig!

Ha en fin dag,

kramar!

2010-02-04 @ 08:23:38
Postat av: FLOOSAN

åh va mycket fint hade gärna velat upplevt det i irl, tack för inspirationen kram

2010-02-04 @ 08:38:03
URL: http://floosan.blogg.se/
Postat av: Line

Jag var oxå på den mässan, mååååånga fina saker en mycket samma tycker jag. Alltid lika kul att gå på dessa mässor och få mängder med inspiration! =))

Vad hade du för ärende på mässan? har inte riktigt förstått vad du sysslar med förutom att du sktiver åt tidningen Kamille...?? P.s provade också den där hästen, man fick sig ett gott skratt, hahaha =))

vore kul att ha hemma men kanske inte för golven dock! =/ Ha en underbar dag och tack för din härliga blogg!!! Stor KRAM från mig

2010-02-04 @ 09:40:46
Postat av: Lotta - mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men oj vilka härliga bilder, blir riktigt vårsugen! Att fixa iordning balkongen med grönt och ljuslyktor, att få sitta ute och äta, tänk vad härligt! Snart nog är vi dock där, eller hur?

Vilken häftig häst! Såg lite roligt ut, den där killen som står i bakgrunden och bara stirrar på dig... Ha en riktigt bra dag. Kram Lotta

2010-02-04 @ 10:05:45
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Erika Hermander

Tack för ditt trevliga och glada besök i vår monter. Vad härligt du skriver om ditt besök på mässan i din fina blogg. Inte undra på att din blogg är så populär. Ser fram emot samarbeten med dig. Och få se din plocksida i tidningen när den kommer ut.

2010-02-04 @ 10:19:04
URL: http://www.myfirstroom.se
Postat av: Viktoria

Åh vilka härliga, och inspirerande, bilder!

2010-02-04 @ 10:24:55
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Anne

Vilka fina inspirationsbilder du bjuder på. Vad heter det företag som Une var på? Dom har såååå fina saker, precis vad jag behöver. Tacksom för svar:-))

PS grattis till dina nya stövlar, dom är helt fantastiska....har själv 4 par från Fiorentini&Baker, man kan inte vara utan, hehe

Kram Anne

2010-02-04 @ 10:31:31
Postat av: martina

Vad mycket fina grejjer:) Jag gillar de prickiga små bokstäverna! Och soffan du sitter i är ju för häftig!

2010-02-04 @ 10:32:31
URL: http://cremedelacreme.blogg.se/
Postat av: anna

Hej!

Vilka härliga bilder!

Blev helt betuttad i de härliga kopparan på bilden med stjärnlyktor! Var kan man hitta dessa? Märke?

Tack också för din, som vanligt, inspirerande och uppiggande blogg!

Kram Anna

2010-02-04 @ 13:26:10
Postat av: Yvonne

Åh, vad mycket fint det finns!!! Man blir så sugen på att köpa både det ena och det andra. Hästen var verkligen fräck,har två tjejer här som skulle älskat att ha en sån hemma. Fast Elin tycker att vi ska ha en riktig häst i trädgården... men hon är lite bekymrad över var den ska sova någonstans...

Kramar...

2010-02-05 @ 09:32:07
Postat av: Sara

Hei!

De fine bokstavene fra My first Room får man snart kjøpt hos Propello på Stabekk. Falt helt for de på messen jeg også!

Klem Sara,

Propello

2010-02-05 @ 13:37:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91