Dagens tips!

Odd Molly Blog world premiere at oddmolly.com





Jag fick precis veta att OddMolly har kickat igång sin BLOGG som jag fick höra talas om för ett par månader sedan. KUL för oss som gillar O.M. ! Klicka
HÄR så kommer du till bloggen som de beskriver så här i sin presserelease:

Come inside the world of Odd Molly, sneak a peak behind the scenes. Read our every day story, about the big and little bits and pieces that all comes together and creates Odd Molly

Mitt hjärta ville vara hemma och leka med mormor idag så så fick det bli. Vi ska snart gå ut i solen alla 3 och njuta frisk luft så jag passar på att önska dig en riktigt fin eftermiddag!


Kommentarer
Postat av: Maria

Härliga Du! Kommer ihåg känslan när jag bodde i Oslo å min mamma kom å hälsade då....total lycka!!

Frågar dig igen, vilken Shoue lounge affär ska jag prioritera vid mitt kommande Oslobesök?

Vem vet, kanske jag springer på dig på stan om 2 veckor....vi verkar gilla samma affärer. Tack för att Du finns & fortsätt vara en livsnjutare! Krams m....iklädd sin nya rosa Odd Molly blus m. gulddetaljer.

2010-02-24 @ 15:07:57
Postat av: Erica ung fru och tvåbarnsmamma

det har jag också hört and I LOVE IT!



jag har en odd Molly kategori i min blogg=)



Kram erica

-modeintresserad mamma

Postat av: Mathea

HEI!

No gleder jeg meg til Kamille, Kamille Mor og Barn. På fredag skal det handles blad (de er ofte i kioskene da)!! Leste en kommentar hos din venn Randis blogg, så jeg ble nysgjerrig på om hennes hjem kommer i Kamille?? Håper!!! For hun har det så utrolig fint hjemme! Så glad for at hun har laget seg blogg. Kos deg med mor på besøk!! God uke!

2010-02-24 @ 16:14:48
Postat av: Lena

Hei A-S.

Jeg er på jobb i Phuket nå og bare lurte på hvor eller hvilken strand du shoppet den fine hvite klänningen med spets på?? Det er den du har hatt utlottning på.

VARM & solig hilsen fra Lena

2010-02-24 @ 18:12:12
Postat av: Johanna

Har du sett Odd Mollysängkläderna då? Skulle vara kul med en åsikt. ;-)

2010-02-24 @ 21:19:07
Postat av: Josefine, Blåeld

Hihi! Då var jag för en gångs skull snabbare än dig, hade länken till OM:s blogg på min blogg redan igår! : )



Ha en fortsatt fin kväll och sov gott! Kram!

2010-02-24 @ 21:34:42
URL: http://blaeld.blogg.se/
Postat av: hanna

Ha en trevlig kväll :D

2010-02-24 @ 21:52:13
URL: http://sandraochhanna.blogg.se/
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för era trevliga kommentarer! :) Här kommer svar på frågor:



Maria: Grattis till ny FIN O.M. blus! Samma hänger här hemma hos mig ;) Jag gillar alla Shoe Lounge butikerna men är oftast innom den i Hegdehaugsveien eftersom den ligger i närheten av Johannas dagis. Om du ser mig i Oslo så får du lova att komma fram och hälsa! :)



Mathea: Ja, vi har gjort ett hemma-hos Randi i detta nummer av Kamille Mor & Barn så du kan se fram emot en fin reportasje ! :)



Lena: Jag shoppade kjolen på Kata Noi Beach men om du är på tex Nai Harn beach eller Kata Beach och förklarar hur kjolen ser ut till de som går och selger på beachen så brukar de kunna fixa! Håller tummarna för att du får tag i en ! :)



Johanna: Jag har sett sängkläderna och tycker att de är helt OK, men inte WOW!.... Om jag gillat de så hade jag visat fram de på bloggen ;)



KRAMAR till er alla !! :)

2010-02-24 @ 23:03:42
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Mathea

TAkk for tilbakemelding!! WOW som jeg gleder meg:D Likte godt reportagen som var hjemme hos deg også for en stund siden:D God bedring til deg! Nyt dagene som kommer siden du har besøk! Takk, så snill du er. MVH MAthea

2010-02-24 @ 23:42:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91