Dagens nya mössa.


Min dagens: tunika från OddMolly (finns hos
Daisy) + jeans från Zara. Kommer ni föresten ihåg att jag frågade er om ni tyckte att jag skulle gå för tunikan i blått eller vitt? Ni var 66 st som tyckte till och ställningen blev till slut: vit - 27 & blå - 35. Och ja, som ni ser så gick jag för blå :)  Tack för hjälpen !

Kolla in mössan som jag fick i posten idag ! Min mamma har stickat den till mig (som en överraskning) och matchande rosa till Johanna (ska fota henne i den så fort jag får chansen ;) , de kom i ett paket tillsammans med Plopp, Ingrid bok och annat smått & gott (valentine present). Tusen TACK snälla mamma, vi blev jätte glada! :)


Kommentarer
Postat av: Tonje

Hei!

Liker bloggen din veldig godt:)! Lurer på hvor du har kjøpt den stripete genseren du har på deg på de siste bildene, og hvilket merke det er?



Tonje:)

2010-02-16 @ 20:24:12
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Tonje-

Tack för fina ord ! :) Den stripede gensern har jag shoppat på en butik som heter Monroe i Sturegallerian i Stockholm. Märket är: Scarlet Roos. Klem ! :)

Postat av: Anonym

Hei!

Du ble veldig fin i den blå kjolen!!Det er så bra å lese bloggen og se på alle tips til klær, hygger meg med den hver ettermiddag..bra at det også er fra ulike prisklasser!!

2010-02-16 @ 21:31:37
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men å så mysigt paket. Och vad duktig din mamma är på att sticka. Mycket roligare att ha något riktigt eget än en mössa som "alla" andra har! KRAM

2010-02-16 @ 21:57:16
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Fina, fina du!

2010-02-16 @ 23:03:47
URL: http://shopaholicvickan.blogg.se/
Postat av: Ullis

Bänken/byrån/skänken i bakgrunden, vart har du hittat den? Super fin!!

2010-02-17 @ 13:32:10
Postat av: sara

Vart har du köpt de fina bokstäverna som står på hyllan? Köper man dem separat eller som ett ord? Det var jättefint!! :)

2010-02-19 @ 14:07:27
URL: http://saararoseen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91