Web-cam, TACK & positiva tankar !


Jag visste inte som jag skulle le eller inte så det blev något mittemellan ;) (också tycker jag att det ser ut som att det är dags att färga brynen igen? solen bleker verkligen...)

Man tager vad man haver... Jag fotade mig med web-cam i brist på annat ;) Min fina topp, som knappt syns, kommer från Odd Molly (finns några få kvar hos
Daisy) och det gör föresten mina sköna mys-byxor också.

Igår hade jag en dag med mörka moln på min himmel så idag har jag fokuserat på sånt som ger mig positiv energi också har jag läst igenom alla FINA kommentarer jag fått i ECCO-sko tävlingen. Er feedback till mig för mig rörd, smickrad och enormt GLAD!!! Miljoooner TACK!!!  

Jag har dessutom lyssnat på den HÄR låten på hög nivå (music makes me happy!) och en mix av allt detta har verkligen hjälpt så nu känner jag mig laddad igen ! Tänk på det: att det är du själv som måste se till att du mår bra och att du är lycklig för detta är ditt liv och du väljer själv vilka vägar du ska gå.

Nu ser vi till att hösten 2010 blir amazing, eller hur?! :)


Kommentarer
Postat av: Wojtan

Hej



Den blusen har jag också här hemma och jag ÄLSKAR den.

Min man var snäll och köpte den åt mig och jag blev mer än glad.

Ha en fin kväll.

Kram åsa

Postat av: Miss.Gizmolina

Åsa-

Vilken god smak din mann har, blusen är fabulous! :) Önskar dig en trevlig kväll! Kram!

2010-08-05 @ 22:52:57
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lena

Yes! Amazing var ordet! Kraaaam!

2010-08-05 @ 23:10:30
URL: http://aratorp.blogspot.com
Postat av: Anonym

Du är sååååå vacker, all kärlek till dig, kram lisa

2010-08-06 @ 08:40:30
URL: http://blogg.mama.nu/lattemamman
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Skönt att du känner dig bättre igen! Musik gör verkligen mycket med humöret, dofter också! Hoppas att du får en härlig fredag. KRAM Lotta

2010-08-06 @ 10:41:28
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91