Vinnaren av Acne kläder från Zimba.


Vinsten = jeans + t-shirt från ACNE i samarbete med
ZIMBA.
 
♥ Mina kära bloggisar! ♥

Nu är det hög tid för mig att presentera vinnaren av kläder från butiken ZIMBA och stort TACK till alla er som tävlat! Jag önskar som vanligt att alla fick vinna....

And the winner is:

Postat av: Hildegunn  Hei! Oiii for noen tøffe klær!! Jeg har lenge tenkt på hva min 6-åring skulle ha på seg til skolestart; dette settet hadde passet perfekt!! Så da sier bare tvi-tvi til gutten min, og meg selv med ønske om å vinne tøff jeans og minst like tøff t-shirt! :) Ellers tusen takk for at jeg får følge en veldig inspirerende og positiv blogg! Fortsatt god sommer ønskes deg og din familie! Klem fra mamma til to!! :)
2010-07-29 @ 18:03:37

Grattis till vinsten Hildegunn!
Mejla mig namn + adress till [email protected]

♥ Stort TACK till ZIMBA för ett trevligt samarbete! ♥

Kommentarer
Postat av: Malin Hgb

Din fina jordglob! Vad är det för märke? Ny eller gammal? Älskar din rosa blogg!

2010-08-25 @ 22:40:50
Postat av: Miss.Gizmolina

Malin-

Tack för dina ord!:) Jordgloben fick jag av min pappa då jag var typ 12 år så ja, den är gammal och jag har ingen aning om vart den kommer ifrån? Ledsen att jag inte kan hjälpa dig. Kram ! :)

Postat av: Hildegunn

Hei! :) Har sendt deg mail med navn og adresse, håper du har fått den! :) Klem Hildegunn.

2010-09-20 @ 16:59:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91