Om-möblering pågår!


I helgen, då vi var i Göteborg, så var jag så klart innom
Grandma´s och där var det så fint att jag bad om att få knipsa ett par pics för att visa er bloggisar.

Mitt kontor är ett av mina evighetsprosjekt.. Först hade jag skrivborden till höger, sen framför fönstret och till sist till vänster i rummet och just nu står de mitt på golvet men jag så fort jag levererat det här inlägget så ska jag flytta de till höger i rummet - igen. Och den stora bokhyllan som stått inne på kontoret tidigare har nu återvänt efter en period inne på sovrummet...


Johanna gick runt och tittade på alla fina saker i barn-hörnan. Och själv stod jag i kassan och fick några små paket inslagna inför hennes födelsedag men det är en hemlis ;) 

Som ni förstår så sitter jag mitt i ett kaos just nu så det ska bli helt fantastiskt då allt är på plats! Jag ska ta sats nu och flytta ut skrivborden till hallen så att jag får space till att flytta soffan för den står där skrivborden ska stå... Men först ska jag hämta Ajax och torka av bokhyllan :)

Trevlig kväll sweeties!


Kommentarer
Postat av: Hemma hos Katta

Spännande med ny möblering på g! =)



Var också inne på Grandma's en sväng för någon vecka sen och det är verkligen en UNDERBAR butik för både oss stora och våra små!



Trevlig kväll!



Kraam /Katta

Postat av: Anonym

Gøy med litt forandring hjemme. Håper du viser bilder når det er klart :-) Håper også du kunne lagt ut flere bilder av deres fine hjem, litt mer kjøkken og bad hadde vært supert. Det har du ikke vist så ofte.



Ha en strålende kveld, hilsen fra en trofast leser :-)

2010-08-11 @ 20:50:37
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Å vad roligt att möblera om, det är verkligen något jag älskar. Kan inte låta bli att göra det i huvudet i vilket rum som helst jag kommer in i (särskilt hotellrummet vi sitter i). Hoppas snart att få se lite bilder på arbetsrummet också, det är nog det enda rum du hållit lite hemligt ;) KRAM och lycka till

2010-08-11 @ 21:42:36
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Madeleine

Den butiken är så mysig:)



Kom precis hem från en resa till LA och var hemma hos en norsk journalist som hade flera reportage med i Kamille (tidningen heter väll så?) så jag såg flera av dina sidor också. Så fina:)



Kram Madeleine

2010-08-11 @ 21:50:05
URL: http://livetuppochner.blogg.se/
Postat av: Linn's beautybox - skönhet, fashion, glamour, inspiration

herregud ja ghar bott i gbg hela mitt liv och aldrig varit inne på grandmas. nästa shoppingdag. då jäklar :D

2010-08-11 @ 21:54:24
URL: http://beautyboxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Tittar förbi:-D fin blogg , kul att läsa

2010-08-11 @ 22:14:43
URL: http://misssterner.blogg.se/
Postat av: Evelina

Bor i Göteborg och älskar precis som du Grandmas! Ibland går man dit för lite inspiration, men ibland kan man inte låta bli att få med sig lite fint hem!

2010-08-12 @ 07:51:16
URL: http://enlitenbitkaka.blogspot.com
Postat av: susan

Grandmas er en vinduerlig butikk,pleier alltid å ta turen innom når jeg er i Gøteborg

2010-08-12 @ 19:02:18
URL: http://susans-side.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91