Marc By Marc Jacobs.


Lördag runt kl.13.30, Marc by Marc Jacobs butiken i Cph. Happy shopping girl i: klänning Odd Molly, kofta Cathrine Hammel, jeans Zara och bekväma skor från DKNY.

Oh my god vad trött jag är idag...zzz... jag somnade så vi satt och åt, jag somnade då Johanna sjöng sånger och då vi klistrade klistermärken (man klär upp prinsessor i en klisterbok) och jag håller på att somna nu också så därför kör jag den
HÄR nya favvo låten på hög nivå och dansar sittade för att hålla mig vaken ;)  Och låten passar föresten bra till inlägget för de spelade lik musik på hög nivå inne i M.J butiken. Det var verkligen party stämning där inne !


Det fanns SÅ mycket snyggt i butiken...bl.a. den här klänningen som gick loss på ca 6.000kr.

I Köpenhamn så gav jag mig själv en väska i present och först hade jag grym beslutsångest mellan en Neverfull från Louis Vuitton och en Marc by Marc Jacobs men efter att jag varit innom L.V butiken så var beslutet lätt: klart jag skulle gå för en Marc Jacobs ! Den känns mer rätt till min garderob och L.V väskan finns ju kvar så den kan shoppas senare...


My new bag! Modellen heter Francesca och om du är på shopping-humör ikväll så kan du klicka hem den från net-a-porter ;)  och GRATTIS till er som bor i Stockholm! I september öppnar en Marc by Marc Jacobs butik där.

Just nu är Marc Jacobs hetare än någonsin och jag är super-nöjd med mitt val av väska, den känns väldigt "jag". Ska fota och visa den "på" imorgon (för trött för foton idag ;) Ni kommer kanske ihåg att jag har bloggat om den tidigare i det HÄR inlägget så jag har tänkt på den en stund...

Nu ska jag röja här hemma, det blir SÅ rörigt så fort resväskan öppnas. Och ja, jag hade så klart med mig 15 outfits för jag var ju trots allt borta i 41 timmar ;)


Kommentarer
Postat av: Camilla

15outfit tycker jag låter fullt normalt ;)

ha en skön söndag

kramar från Strömstad

Postat av: Ulrica

Du gjorde helt rätt med väskvalet. Marc Jacobs väskorna är verkligen snygga. Under mina besök i Sthlm i sommar har jag sett dem på så mångas armar :-). Ha ha femton outfits skulle jag nog inte kunna få ihop ens en gång, iallafall inte så snygga som dina ;-)

Kram Ulrica

2010-08-15 @ 16:55:54
URL: http://icasmirakel.blogspot.com
Postat av: lena

Hej var i Göteborg kan man köpa den väskan du köpte i KÖPEMNHAMN.Den var supersnyyg-VAD HETER DEN. LENA

2010-08-15 @ 17:29:51
Postat av: naiana

hej. jag älskar din blogg. jag har besökt den för länge sen men nu gick jag in igen. jag älskar alla söta bilder på johanna när hon var bebis. alla fina rosa kläder. tänk om du har fått en kille istället, vad hade du köpt då? jag skulle aldrig tänka mig dig med en pojke, att du skulle få en flicka och du verkar älska rosa som jag. typ allt på johanna är rosa. kul att du är så intressead av kläder, jag tycker johanna har en snygg mamma. du är snygg för att vara..... hur gammal du nu är. jag har en dröm att öppna hunddagis i liten skara. jag vill helst ha små hundar. jag har planerat mycket i min framtid. det kan man se på min blogg, om man tittar på gamla inlägg. jag ska oxå köpa nästan bara rosa om jag får en tjej, jag har drömt många gånger att jag har fått en liten flicka så jag tror 60% att jag får det. jag är inte gravid och vill inte det heller nu, vill leva mitt liv först, vill helst ha först ungen när jag är 25 år, tycker det är den bästa åldern. jag har varit ihop med min kille i över 2 månader nu så vi får se om vi är ihop längre, kanske upp till 3 år, vem vet. om jag får en dotter vet jag redan vad hon ska heta, hon ska heta Sawannah. ha det så bra. och du har en så söt dotter.

2010-08-15 @ 17:43:17
URL: http://mendoca.blogg.se/
Postat av: Bettan

Har du sett väskorna från Balenciaga? Vassare och håller i livstid, det gör inte Marc by Marc Jacobs. Märket är ju bara en billigare variant av Marc Jacobs.

Hoppas du hade det flott i CPHG

2010-08-15 @ 18:31:30
Postat av: Miss.Gizmolina

Camilla-

Ja, eller hur? klart man ska ha många ombyten ;)



Ulrica-

Tack! jag är riktigt nöjd med min väska :) Och antal outfits var nog märmare 8 än 15, men ändå.. ;)



lena-

Jag såg väskan i Göteborg men jag kommer tyvärr inte ihåg vad butiken heter? Den ligger vid sidan om Top Shop i den gallera som är där även Zara är (i närheten av Nordstan). Jag såg även Marc by Marc Jacobs på NK. Hoppas att du hittar den ! :)



Naiana-

Tusen TACK för fina ord i ditt härliga inlägg! :) Ha, ha ja, jag önskade mig verkligen en flicka så jag var väldigt glad då jag fick en liten prinsessa. Dina fina komplimanger piggar verkligen upp mig ikväll. TACK !! :) och LYCKA TILL med allt du har framför dig i livet.



Bettan-

Självklart har jag sett Balenciaga väskorna. Dom är fabulous !! Men, just nu så känns Marc by Marc Jacobs mer rätt :)



KRAMAR till er alla ! :)

2010-08-15 @ 18:42:57
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Åh vilken goding! Grattis till ännu ett ursnyggt inköp! :) KRAM

2010-08-15 @ 19:14:51
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: amandaellernågot?

SUPER SNYGG VÄSKA! :D

kram!

2010-08-15 @ 21:18:48
URL: http://eatmyshiet.blogg.se/
Postat av: Mirva ♥

Bra val! Vilken läckerbit !!!!



KRAM Mirva

2010-08-16 @ 06:12:30
Postat av: Linda Isabelle Riddargrip

Håller med föregående skribenter. Mycket snygg väska! / Linda

2010-08-16 @ 10:56:19
Postat av: Hanne

Jätte snygg väska!!!Såg den på NK i dag. Gallerian heter Kompassen och butiken heter Raglady. Tack för att du delar med dig av ditt liv. Lika trevligt varje gång man tittar in på sidan, vilket är flera gånger per dag:) Kram Hanne

2010-08-16 @ 15:20:40
Postat av: naiana

ok. tack för svar

2010-08-24 @ 13:40:21
Postat av: ugg boots from usa

Rembrandt or Monet with Water Lillies brought out the essence of ugg boots from usa life. LIJ http://www.uggsbailey.co.uk/

2010-10-14 @ 13:30:38
URL: http://www.uggsbailey.co.uk/sitemap.html

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91