Lördagens Johanna & balett.


Utanför baletten idag runt kl.15.45 under ett äppelträd. J inviger ny fin kofta från Benetton (shoppad i Cph men finns även på Benetton på Aker Brygge), klänning
How to Kiss a Frog, tights Zara, skor H&M och hårspänne Prinsessefin.

Idag var det som sagt balett-premiär och Johanna har längtat sååå. Hela veckan har hon sagt att hon gleder sig till baletten på lördag :) Hon och hennes söta kompis J var jätte-duktiga och de hade en kul time men - nästa gång ska vi flytta till en grupp för större barn för den här timen passade bäst för barn 2-4 år.




Johannas söta balettdräkt kommer från La Danse, tights + skor H&M.


Efter baletten tog vi en kose-tur, på bilden är vi på Aker Brygge.

Det här var en riktigt mysig dag! jag har bubblat över av kärlek till Johanna och det var så kul att gå med henne på Toys "R" Us. Av allt i hela butiken så ville hon bara ha en påse med glas-kulor, inget annat. Barn kan vara SÅ söta

Nu ska jag krypa ner i sköna sängen och sova hur gott som helst! :)

♥ GoDnAtT kRaMaR


Kommentarer
Postat av: viktoria

Hej, allt bra ? =) fin blogg!

Postat av: Anna

Är dina Hunter tighta uppe i skaftet? Tyckte när jag provade dom att dom glappade upptill..om jag minns rätt..

Kraaam

2010-08-29 @ 09:10:29
Postat av: LINN

Hei!

Hvor går Johanna på ballett? Leter og leter etter ballett/turn/dans til min Lille på 2 år. Hvis ikke du vil si det her, send meg gjerne en mail:-) Blir veldig veldig takknemlig for svar!



Ha en super dag!

2010-08-29 @ 15:47:45
URL: http://www.lillesverden.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91