Liseberg!


Lördag runt kl.18. Lisebergs-kaninen leker titt-ut med Johanna.

Åh vad vi hade kul  på Liseberg i lördags!

Vi kom fram några timmar senare än planerat men trots att det var sen em och dessutom regnade så var Johanna SÅ happy!! (vi hade tur, det slutade regna efter ca 30 min).  J sprang från den ena åk-attraktionen till den andra och hade the time of her life :)

Jag & JIG imponerades över att J är så tuff. (hon vågar åka fler saker än oss ;) i flygande fart åkte hon: Ponnykarusellen, Flygkarusellen, Små Grodorna, Knatterally, Farfars Bil, Cykelturen, Kaninresan och Lilla Lots.






P.g.a Johannas höjd så fick jag & JIG bli med på några åk-attraktioner och jag måste säga att den där Lilla Lotsen var alldelens lagomt läskig för min smak ;)


Vi avslutade dagen med god middag i en godsvagn och självklart shopping i souvenirbutiken. Johanna fick en ballong och lite små saker som tex plåster och en prinsessekrona.

Jag kan varmt rekommendera ett besök på Liseberg! :) och att det var långa köer precis överallt brydde sig inte Johanna i ett endaste dugg så det gjorde ingenting.


Kommentarer
Postat av: Moa

Hej, hur är läget? ;)

Kramar från mig!

Postat av: Johanna

Snubblade över din blogg för några dagar sedan, och tycker den är väldigt mysig att läsa! Låter underbart att ha spenderat 6 mån i Thailand med familj, men även att göra saker som att gå på Liseberg o njuta där... det handlar ju om livskvalité i slutändan =)

2010-08-09 @ 16:08:16
URL: http://www.karmasmycken.blogspot.com/
Postat av: malin -bort från jävla anorexihelvete

jag älskar den första bilden:) den va superfin!

2010-08-09 @ 16:13:11
URL: http://nystromalin.blogg.se/
Postat av: Elin Gabriella

Vilka härliga bilder! Det är verkligen ett paradis för barnen :)

2010-08-09 @ 17:08:35
URL: http://elingabriella.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hihi synd att vi inte möttes! Liseberg är super tyvärr är de så korkade ägarna att det alltid varje år höjer priserna så jag o min man är väldigt anti Liseberg ( men pga priserna :( ) Kjam en norrlänska igöteborg

2010-08-09 @ 18:15:36
Postat av: anna

Tjolahopp!



Vill bara säga tt jag diggar dig blogg sååå mycket,tack för att du bloggar=) vill även passa på att tipsa om en ny sida som jag snubblade över för ett tag sedan och handlat ifrån nämligen www.frokenm.se köpte lite bebis kläder och en ur fin vit stor lykta och oj så nöjd jag blev=)



Trevlig kväll=)

2010-08-09 @ 18:35:53
Postat av: v '

Vilken intressant blogg du verkar ha. Följa varandra via bloglovin? :)

2010-08-09 @ 18:50:45
URL: http://vanellas.blogg.se/
Postat av: Postadress Torslanda

Roligt att ni hade det en bra dag på Liseberg, trots regnet. Min dotter är i samma ålder som din och hon vågar också åka fler attraktioner än mamma...

2010-08-09 @ 19:02:01
URL: http://www.postadresstorslanda.blogspot.com
Postat av: kristina schneier

Kom just hem ifrån en jättemysig sem i Oslo där jag hälsat på min son som bor och jobbar där. Var hos Josefine i lördags på fika. Åkte sen in till stan för att shoppa och titta i det härliga vädret som Oslo bjöd på. Höll ögonen öpppna för att ev se dig men du var ju i Göteborg. På söndagen tog vi ö-tripp jättemysigt jag solade och killarna fiskade och badade.



Läser din blogg varje dag tycker du ger så mycket positiva vibbar till oss läsare.

Jag gillar också kläder, inredning och resor vi har varit i Thailand 3 gånger och i flera andra länder.



Kram Kristina

2010-08-09 @ 19:32:43
Postat av: kristina schneier

Kom just hem ifrån en jättemysig sem i Oslo där jag hälsat på min son som bor där. På Lör var vi hos Josefine på fika. Sen åkte vi till stan för att shoppa och strosa i det fina vädret. Hade hoppats på att få se dig men tyvär var du ju i Göteborg.

På sön tog vi en ö-tripp jag solade och killarna fiskade och badade.



Läser din blogg varje dag du ger så mycket positiv energi till oss läsare.

Jag gillar också kläder, inredning och resor.

Vi har varit i Thailand 3 gånger och i flera andra länder.



Kram Kristina

2010-08-09 @ 19:39:53
Postat av: Guttemamma/Anette

Hei du!!

Så deilig med disse fashion innleggene dine..masse inspirasjon og et deilig tillegg til alle interiørbloggene jeg leser!! Falt helt for de rosa hunter støvlene,aldris ett det før...kan jeg spørre hvor du har kjøpt de?

Sendte deg en mail før i sommer ang vimplene,har du sett den?? Vil du jeg sender et par bilder,eller er "toget gått"?

Kos deg på messe,høres kjempegøy ut!!

Klem fra Anette♥

2010-08-09 @ 19:44:13
URL: http://www.guttemamma.com
Postat av: CECILIA - CECILETTE.BLOGG.SE

Liseberg är roligt :D

2010-08-09 @ 20:24:22
URL: http://cecilette.blogg.se/
Postat av: Hanna

ha en bra kväll=)

2010-08-09 @ 22:29:22
URL: http://hannazlife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91