Kamille Mor & Barn.


Hemma hos oss runt kl.22.20.

Här ser ni orsaken till min blogg-tystnad i em / kväll. Jag har suttit och myst med ett rykande färskt ex av Kamille Mor & Barn som kommer ut i butik på måndag. Det är fantastiskt kul att se alla sidor jag stylat i print och jag hoppas att de ska ge er massor med inspirasjon inför hösten & skol/dagis-starten. Jag har bl.a. gjort 2 sidor där jag valt ut mina interiör-favoriter till barnrum (pojke / flicka) så missa inte det om du ska inreda i höst.


I en fotostudio den 15:e juli. Bilden är tagen på ett fotoshoot vi gjorde till Kamille Mor & Barn. Resultatet hittar ni i det nr som kommer ut i butik 23/8.

Jag har så klart hunnit med en del annat i em/kväll också. Som tex att shoppa födelsedagspresenter till lilla J (hur kul som helst!) och att besöka IKEA. Också såg jag så klart sista Allsång på Skansen för sessongen och jag har bara en sak att säga: Magnus Uggla räddade föreställningen ;) Det känns som att det är dags för en förändring av programmet inför 2011 och när jag läser den
HÄR artikeln så finns det hopp om det!


Kommentarer
Postat av: mini

och när ska vi sthlms mammor få ta del av den? :) mini

Postat av: Miss.Gizmolina

mini-

Jag önskar SÅ att magasinet gick att köpa i Sverige men tyvärr... Jag får ta och besöka Stockholm med ett gäng magasiner och sitta och sälja dem under svampen ;) Kram !

2010-08-17 @ 23:29:20
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Är inte lite avundsjuk för att inte vi i Sverige kan få köpa den, lite tjaskigt faktiskt ;) Får njuta av det du lägger ut här istället. Kan inte du lägga ut dina sidor i efterhand? Eller du kanske inte får det? KRAM

2010-08-18 @ 10:42:55
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Petra

Vilken fin Odd Molly tunika du har på dig på bilden!!!! Har du köpt den till dig själv? Vilken färg är Wig wamen finast i? :) Petra

2010-08-18 @ 12:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91