I ♥ pioner.


Tusen TACK för blommorna älskling.

Färska blomster är verkligen en vardagslyx så gissa om jag blev glad då jag fick denna härliga bukett! Jag älskar pioner och det gäller att njuta dem nu för snart är tyvärr pion-sessongen över för den här gången.


Min dagens: Silketunika från
Chill Norway, jeans Zara och stövlar Hunter.

Idag blev det god thai take-away till middag och i morgon funderar vi på att ta en liten weekend-tur så planering pågår.

Hoppas att du fredagsmyser till max! :)


Kommentarer
Postat av: Ulrica

Åh så vackra blommor, en perfekt fredagspresent från kärleken :-)

Det låter mysigt med en weekend-tur, det tycker jag ni skall köra på!

Kram Ulrica

P.S jättefin dagens...som vanligt :-)

Postat av: Johanna

Underbara blomster. Håper ni får en flott lördag! :-)

2010-08-07 @ 08:30:40
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Camilla

Pioner är så vackra. Här i vår "by" har jag bara fått tag i pioner en gång och det var på ica. =( Hoppas på mer till nästa år.

2010-08-07 @ 08:37:33
URL: http://camc.blogg.se/
Postat av: A House With A View

Åh vilken supersnygg tunika, den skulle jag gärna vilja ha! Tack för inspirerande inlägg!



Önskar dig en bra dag! Här ska fiskas kräftor i kväll - längtar!



Kramizar aka

2010-08-07 @ 09:23:28
Postat av: Kristina

Hei:) Bare lurer: Har du tenkt på å farge håret mørkt, sånn a la Josefine? Dere er jo begge kjempefine som blondiner, ingen tvil om det, men Josefine ble jo bare dritfin med den nye hårfargen. Du og har kjempeflotte (blå?) øyne, ser for meg at øynene dine hadde kommet enda bedre fram med en mørkere hårfarge? Bare en tanke!:)

Bloggen din og du er like fin som alltid! klem

2010-08-07 @ 19:34:16
Postat av: Belly

Vad fina ! ;)

2010-08-08 @ 17:37:29
URL: http://bellyss.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

Tusen TACK för era fina kommentarer ! :)



Kristina-

Jag har haft mitt hår lika mörkt som Josefines för ca 10 år sedan så been there donne that ;) Men jag kommer säkert att göra håret en nyans mörkare (mer mellan-blond) i framtiden för så har jag oftast haft det. Bara senaste åren jag varit så här blond.



KRAMAR till er alla !! :)

2010-08-09 @ 00:42:16
URL: http://gizmolinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91