Inspirerande magasiner & en nygift Robbie Williams.


Min inspirasjon: Danska Eurowoman, danska ELLE (nytt nr kommer 23/8) och ett nytt danskt magasin som heter SIRENE (riktigt bra!) + en favorit: engelska VOGUE (september!).

Vet ni vad det 1:a jag gjorde var då jag ankom Cph i fredags? Jag gick rakt in i första butiken på Kastrup som selger magasiner och shoppade de ni ser på bilden. Att bläddra i magasiner och titta på alla modereporager ger SÅ mycket inspirasjon. I love it !!

Och på tal om love...har du sett bilderna från snygga Robbie Williams bröllop?


Bruden är bara helt underbart vacker i en dröm till klänning och med en fantastisk bukett. Också gillar jag hennes val av frisyr. Känner ni föresten igen frisyren? den är väldigt lik den Linda Rosing hade på sitt bröllop ;)


Klart alla 8 hundar ska hänga med på bröllop ;)

Johanna fick välja middagsmat idag så det blev spaghetti & köttfärssås. Och nu kom jag på att jag glömt bort att säga TACK för alla köttfärspaj recept! :) Jag är så glad över att jag har er då jag önskar hjälp! Lovar att ge besked den dagen då jag har provat mig på att laga mitt livs första paj ;)

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Helene

Vilken tidning hade bilderna på Robbie Williams bröllop?

Postat av: Miss.Gizmolina

Helene-

Dessa bilder kommer från norska Se & Hør men de har hämtat dem från HELLO! Visst är de fina? :)

2010-08-17 @ 11:36:10
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Helene

Jättefina! Kul att se.

2010-08-18 @ 08:05:33
URL: http://www.helenesblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91