Grattis till vinnarna av skor från ECCO!



♥ Kära bloggisar! ♥

Nu är det på tiden att jag presenterar vinnarna av de fina skorna från
ECCO som ni tävlat om i det HÄR inlägget. Tusen TACK för alla 279 tävlingsbidrag och TACK för allt fint ni skriver till mig. Det peppar mig massor i mitt bloggande och gör mig riktigt glad ! :)

 
Vinsterna är dessa FINA skor till ett värde av kr 899 / st.

♥ And the winners are: ♥

Postat av: Mirva ♥ Hej! Jag önskar mig ett par ballerinaskor i strl 39. Mina fötter mår bäst i ballerinas och så är de så användbara till nästan allt. Och när skorna dessutom kommer från det bästa märket Ecco så kan inte fötterna tacka nej längre. Nu håller mina fötter alla tår uppåt så att vi vinner dessa. Då vore hösten 2010 räddad. Garanterat.Kram Mirva

Postat av: June Åj!! Så fine sko du deler ut!:) Vil gjerne være med å konkurrere om de med høye heler i str 39. Min yngste datter er blitt 6 mnd og jeg er nå klar for litt me-time av og til og da hadde det vært topp med high heel! :)
Klem June 2010-07-12 @ 20:55:38 URL:
junesdagbok.blogspot.com

GRATTIS Mirva & June!!

Mejla mig era kontaktuppgifer så kommer skorna snart i posten: [email protected]

♥ TACK till ECCO och House of Communication för ett trevligt samarbete! ♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Åh va tråkigt att jag inte vann men GRATTIS till er som gjorde det:-)



Postat av: June

Åå så gøy!!! Jippi, nå ble jeg kjempe glad!!

Tusen hjertelig takk snille du. Mail er sendt!

Mange klemmer!:)



-June

2010-08-12 @ 15:04:43
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: Mirva ♥

Ååååååhhhh !!!! Gissa om jag hoppar i taket nu :)))))

2010-08-12 @ 15:10:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91