Godmorgon tisdag & Johannas nya hus.


Det underbara huset från
Wingreen har vi köpt hos den norska nettbutikken Prinser & Prinsesser. Och därifrån kommer även den matchande mattan som ligger inne i (den köper man separat). Johannas klänning kommer från MeMini, t-shirt Kapp Ahl och hårspänne Prinsessefin.

Godmorgon snyggingar!

Idag vaknade jag med Gucci vid min kudde då hjärtat kom tassande in till oss. Han ligger ofta så, brevid mig på nätterna och det är verkligen jätte-mysigt för ljudet till att han spinner är så härligt att sova till...

Jag har precis kört J till dagis i ett grått & regnigt väder och nu ska jag kasta mig över mina jobb-uppdrag. Men det var inte helt lätt att få med sig darlingen på morgon för hon satt och tittade på dvd inne i sitt nya hus som var en av presenterna från mig & JIG. Huset har stått på önskelistan länge och ni känner säkert igen det från Kamille Mor & Barn där jag tipsat om det. Jag tycker att det är SÅ fantastiskt FINT :) och Johanna älskar det!


Gucci´s premiär besök i huset. J lyfte in honom och efter 1 sek sprang han ut :)


Tittut ! det här är mitt egna lilla hus.


Gardinerna kan sättas för fönstren och sedan fästas enkelt med borrelås så Johanna tog dem av och på några gångar igår... Kul att kunna variera vid lek .


Så här låg hjärtat igår kväll och tittade på My little pony på sin nya rosa Disney dvd. Hur mysigt som helst! och jag ser huset som ett perfekt substitut till lekstuga för oss som bor i lägenhet och inte har någon gård.

Huset är stort (det finns i 2 storlekar, detta är large) så både jag & J låg där inne och myste igår. Vem vet, kanske sover vi där inne en natt? det blir ungefär som att tälta, fast inne i vardagsrummet vilket passar mig bättre ;)

Nej, nu måste jag äta lite frukost. Magen kurrar. Önskar dig en FLOTT dag!! och du, kom ihåg: Carpe Diem!

P.S om du bor i Sverige så kan huset shoppas hos Sprall.

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: S

Så kult! Vi har det samme selv, det er bare nydelig. Ha en fin dag!

2010-08-24 @ 10:15:26
Postat av: mickan

Gulligt, är du en av dom som bara har rosa saker? :)

Postat av: Michelle & Girlzen + bebis i magen

Vilket dröm hus!

Vilken prinsessa skulle inte villa ha!!!



Står på önskelistan inför Julen hos oss :)

2010-08-24 @ 10:47:13
URL: http://MsDemoch.wordpress.com
Postat av: Darling

Nu vill man ju bara bli liten igen :) !!

2010-08-24 @ 10:55:10
URL: http://finslipad.blogspot.com
Postat av: camilla

Å så nydelig jente og lekehus. Ville gjerne overnattet der ja;) Gleder meg til Kamille Mor og Barn kommer i posten:)Du er så bra blir så inspirert;) Ett spm : Er den lyslilla WigWam kjolen til OM snart i butikk tror du? Du er vel oppdatert på det tror jeg;) Ha en super dag. Klem

2010-08-24 @ 10:57:54
Postat av: Johanna

Härliga bilder!!

2010-08-24 @ 11:02:42
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

WOW vilket hus! Gissar att det kommer bli många dagar och nätter där inne. En riktigt prinsessdröm. Och visst är det bra att man kan göra något sådant när man inte kan ha en lekstuga ute? Perfekt tycker jag! KRAM

2010-08-24 @ 11:24:58
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Miss.Gizmolina

TACK för alla fina kommentarer! :) Huset är verkligen en prinsesse-dröm! Och hela kollektionen är fantastisk. Johanna har sedan tidigare förvaringskorg & vägg-fack-förvaring från samma serie och nu blir det nog kuddar / puter nästa gång... Kolla in hela kollektionen hos www.wingreen.co.uk



KRAMAR !! :)

2010-08-24 @ 11:51:53
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Marias

Väldigt fint ni har det. Din flicka får allt hon vill ha. Blir nästan lite ledsen då det finns barn som får ingenting då föräldrarna är fattiga. Livet är orättvist. Men så är det.

2010-08-24 @ 12:10:24
Postat av: Kicki

Det är nästan sjukt hur du handlar och handlar. Jo, det var till Johannas födelsedag. Men annars då? Går det en vecka utan att du köper nåt nytt? Det är inte sunt.

2010-08-24 @ 12:50:22
Postat av: Amelie

Till Kicki: Hur sunt är det då att sitta vid datorn och kritisera och predika om hur andra ska leva sina liv?

2010-08-24 @ 13:18:59
Postat av: Pethra

Vilket fantastiskt sött litet hus!

2010-08-24 @ 13:34:12
Postat av: Kicki

Amelie, ungefär lika sunt som det du gör. Jag kritiserar A-S och du kritiserar mej, vad är skillnaden?

2010-08-24 @ 13:38:52
Postat av: Amelie

Men Kicki,jag ställde EN FRÅGA,jag gav inte kritik.

Jag tänker inte heller fortsätta gnabbas med dig eftersom jag vet att det är just det du vill....

Jag vill inte medverka till att sprida dålig stämning.

2010-08-24 @ 13:56:14
Postat av: Petra

Vilken drömstuga;)riktigt häftig om man har plats innomhus kram

2010-08-24 @ 15:12:38
URL: http://mammansprinsessor.blogg.se/
Postat av: Nina

Vad gulligt :)

Postat av: Anna

Älskaaar inlägg där Gucci är med oxå :) Vad kul! Och super fint hus Johanna fick på sin födelsedag. Håller med dig, perfekt förr oss som bor i lägenhet och inte kan ha lekstuga. Kraaam

2010-08-24 @ 17:53:51
Postat av: annie

åh gucci är sååå söt! fler bilder på den lille pälsklumpen :)

2010-08-24 @ 20:06:32
Postat av: JEMPA!

Vilken liten sötnos :)

2010-08-25 @ 22:45:50
URL: http://jempsss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91