Godmorgon solstrålar & Cph pics.


Dagens tänkvärda.

Godmorgon mina solstrålar !

Hoppas att du sovit gott och att du är laddad för en festlig fredag!? Här i Oslo dök precis solen upp men det är verklilgen höst i luften nu så jag känner mig klar med sommar och blickar framåt mot vackra månader.

Nu ska ni få höra: i natt hände något högst ovanligt: lilla prinsessan J vaknade och sa att hon vill sova mellan mamma & pappa i stora sängen. Det är nog 3:e gången det händer i hela hennes liv (!) för trots att jag försök att få henne att sova inne hos oss måååånga gånger så har hon tok-vägrat. Det var riktigt mysigt att vakna brevid henne och jag hoppas att hon startat en ny trend, fast inte v a r j e natt, men ibland så ..  ;)

Kom på att jag har mängder av pics att visa er från modemässan i Cph så varsågoda, här kommer några:


Här spanar jag in s/s -11 kollektionen från
Maison Scotch, den snygga damkollektionen från Scoth & Soda som du bl.a. kan shoppa hos: Mathilde i Stockholm och Bolina i Oslo (känner du igen tröjan med rosett? den kommer tillbaka med nya detaljer i ryggen).


Jag älskar mina jeans från Made in Heaven (MiH), de är lagom höga på livet och har skön stretch. På bilden håller jag i 2 spring-news. De vita är föresten den modell som jag har på mina (Paris).


Här är jag tillsammans med duktiga Trine som står bak det danska märket Stella Nova. Jag sålde galet mycket Stella Nova på Gizmo & Co, det var mitt största märke och jag "bodde" i Stella Nova kläder i många år. Visst är det lite kul att jag hade valt gult utan att veta att det är stort i tex Filippa K´s s/s kollektion. Jag shoppade klänningen (från Rabens Saloner) på rea i Göteborg.

Nu väntar jag på att en handy-man ska komma och montera upp en sak här hemma, sen blir det fix / jobb & ärenden och ikväll ankommer mormor, Johanna längtar SÅ!

Jag önskar dig en FAB fredag!

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Helena

Det är tur jag kan kika in på din blogg och få glada glimtar när man känner sig nere av förkylning och regn.

You make my day =)

2010-08-20 @ 11:17:14
Postat av: Miss.Gizmolina

Helena-

Åh vad glad jag blev över att jag gör din dag! :) Du får krya på dig och tänka på att efter regn kommer solsken... ! Trevlig helg! Kram :)

Postat av: Karin - AlicesMamma

Vackra ord på första bilden - och SANNA! Tack för all inspiration A-S!

2010-08-20 @ 12:23:10
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Johanna

Hoppas ni får en flott dag!

2010-08-20 @ 12:45:38
URL: http://passionforpoison.blogg.se/
Postat av: astrid

Hei

God helg,Nydelige ord, men så sant så sant.Du er et varmt menneske, og passer SÅ godt til jobben din.

Hele du, din familie og mamma stråler,men Johanne er prinsessen da. Gratulere så mye med 4-års dagen imorgen Johanne!!.kram astrid

2010-08-20 @ 14:19:15
Postat av: Bajar Peso

Bra inlägg :)

2010-08-20 @ 15:24:03
URL: http://ejercicios-bajar-peso.blogspot.com/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Vilket BRA dagens! En sådan skulle man ha som en stor tavla i hallen. Jag sparade ner en kopia för framtida kom-i-håg! Vad roligt att mormor kommer på besök. Jag hoppas att ni får en underbar helg. KRAM

2010-08-20 @ 16:13:24
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Cia

Åhhh vad jag blir glad när jag läser dina inlägg! Jag har blivit "addicted" till din blogg och det är så kul och inspirerande att se dina vackra bilder och läsa vad du skriver. Måste få fråga...var får du alla bilder på "visdomsord" ifrån....som typ denna du har delat med dig idag om livet?

2010-08-20 @ 17:30:11
Postat av: BRUNETTBLOGGEN

Ha en bra dag! :)

2010-08-20 @ 20:01:11
URL: http://brunettbloggen.se
Postat av: Maja

En fråga, i anknytning till den fina "Dagens";

Tror du på Gud?



Givetvis måste du inte svara om du inte vill! Jag är bara nyfiken.



Tycker att din blogg är SUPER.

2010-08-20 @ 21:46:48
Postat av: Marte

I kveld har jeg kost meg med kamille mor & barn!

Takk for supre shoppingtips, her fant jeg mye fint til både meg og lillemor:))



Gratulerer med dagen til Johanna i morgen, lykke til med feiring:))



Hilsen fra Marte

2010-08-20 @ 22:37:20
URL: http://mittogmeg.blogspot.com
Postat av: Katrine

Hei!

Jeg lurer på hvor man kan få kjøpt Day i Oslo... Håper du kan svare snart, trenger det til i morgen. ;)



God natt fra Katrine

2010-08-20 @ 23:33:51
Postat av: Cecilia

Hej på dig :-), fin bild från MiH - jeans standen :-), synd att jag inte var där just då. Kom förbi vårt nya showroom snart..... när du har tid :-). Vi ses ! Kram Cecilia :-).

2010-08-21 @ 18:55:51
Postat av: herregud

en titt på din blogg, det kommer inte ske igen. sluta skriva med fetstil på var och varannat ord! hur gammal är du, tretton? har du gått ut skolan?

2010-08-22 @ 21:55:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91