Godmorgon & full fart framåt!


Johanna och hennes "kusiner" hade SÅ kul uppe i Luleå! Bilden är från då vi var hemma hos L & Co på besök. Kolla in de coola trampbilarna.

Godmorgon darlings!

Jag vill ge dagens ROS till er som fixar iordning flera barn på morgonen och får till att köra till dagis / skola / dagmamma innan jobb. Ni gör ett KANON jobb!! Själv hinner jag knappt med mig & J för tiden på morgonen flyger verkligen... Men nu är i alla fall hjärtat på dagis och jag sitter på mitt kontor och myser med eple-juice och en god våffla. Visste du föresten att de äter våfflor med brunost på i Norge? Men jag äter den naturell. Något som aldrig händer i Sverige, där är det socker, sylt & grädde som gäller :)


Och lekparken i Stadsparken i Luleå älskar lilla J! Speciellt "karusellen" som man cyklar fram på :) J´s fina klänning komme från
Polarn & Pyret. De har verkligen de bästa lek / dagis kläderna. Tåliga, sköna och med BRA kvalitet. Me like !!

Bäst jag rullar håret nu så att jag kan ta de där bilderna som jag lovat er så jag önskar dig en STRÅLANDE dag och hoppas att solen skiner hos dig också idag!

P.S glöm inte att lagra www.gizmolina.com Nu närmar sig flytten.

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Sussi

Jag håller med dig i det du skriver om Odd Molly hösten...tur att våren ser bättre ut:-)

Jag har nu stora flickor men minns tiden du skriver om, när det var påklädning, frukost, hund som skulle ut mm, oj,oj vilken tid det tog varje morgon.

Ha en riktigt härlig dag!

Kram

Postat av: madilene

hej

har en inredningsfråga hoppas att du vill ge mig råd.

ska köpa en howardsoffa med beige/sand färgad klädsel. fundar på om jag jag ska ha benen i ek eller i valnöt. ska ha vitt soffbord till

vad tycker du?

2010-08-05 @ 10:30:04
Postat av: Miss.Gizmolina

Sussi-

Men det finns många riktigt FINA plagg i höstkollektionen från Odd Molly! det är bara kampanjbildernas uttryck jag inte riktigt gillar ;) Ja, oj, oj, vad tiden flyger på morgonen! och här i Norge ska dessutom 2 matboxar fixas... Önskar dig en FLOTT dag !



Madilene-

Åh vilket BRA val med en Howard! den är den finaste & skönaste! :) Jag hade gått för ek på benen, det har jag på min.



KRAMAR till er !! :)

2010-08-05 @ 10:47:52
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Josefine

Hoppas ni myser i GBG!! Puss

2010-08-08 @ 21:15:50
URL: http://www.prinsessansdagbok.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91