Godmorgon fredag!


Dagens tänkvärda.

Godmorgon mina fina bloggvänner!

Oj, vad jag har drömt i natt... Ni vet då man vaknar och inte vet om man fortfarande drömmer eller om man är vaken? Jag vaknade till ljudet av ÖS-regn, det vräkte verkligen ner och det ljudet är nog något av det mysigaste man kan vakna till. Jag hade kunnat ligga kvar under sköna täcket och lyssna hur länge som helst...


Igår runt kl.00.30. Här ser ni koftan & blusen från Odd Molly på. Jag såg att någon kommenterat att koftan borde ha fickor, det har den! :)  (plaggen finns hos
Daisy på Vinderen).

Nu gör vi oss klara för dagis här så jag önskar dig en FABULOUS fredag fylld av lycka !

♥KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Fia - More of White

Super snyggt!



Koftan gillar jag massor.



Ha en toppen Fredag.



Kram Fia

2010-08-06 @ 09:07:20
Postat av: Kerstin

Jättefin kofta, håller med ovanstående talare. :) Finns det ngn riktigt bra nätshop med Odd Molly?? Där vi bor finns endast en affär och de har inte alls stort utbud.

Postat av: Anna

Du ær galet snygg ;-)

2010-08-06 @ 09:24:10
Postat av: Miss.Gizmolina

Miljoner TACK för fina kommenarer & komplimang! :)



Kjerstin-

Daisy har lanserat en nettbutik! Om plagget inte ligger ute där så kan du ringa butiken. www.daisyshop.no



KRAMAR ! :)

2010-08-06 @ 09:43:28
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Men å, där fanns ju fickor! Att jag inte såg dem tidigare?! Jaja, då måste jag genast kika närmare på denna. Jag håller dock tummarna för att vi slipper regnet, ut på stan ska vi och spana in den årliga internationella gatuteaterfestivalen som pågår för fullt i Halmstad. Ha en fab fredag. KRAM

2010-08-06 @ 10:44:14
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Helen

Du har verkligen stil ut i fingertopparna - vilket både din klädstil och ditt hem reflekterar! Jag är inte är någon jättefan av Odd Molly men du lyckas alltid hitta de där pärlorna i kollektionerna. Dina bilder väcker mer ha-begär än Odd Mollys egen reklamkampanj som du visade bilder från här i din blogg. Du inspirerar mig jättemycket!

2010-08-06 @ 10:44:37
Postat av: Sussi

Koftan är verkligen jättefin och passar dig otroligt bra.

Visst är det härligt med fredag:-)

Ha en mysig helg!

Kram

2010-08-06 @ 11:03:50
URL: http://www.sussisvarld.blogspot.com
Postat av: Reidun

Hei!

Ser ut til at det blir mange fristelser til høsten...jakken er bare topp, men du er jo alltid flott hva du nå har på deg...herlig dagens ord!!Ha en fin fredag!

2010-08-06 @ 12:27:28
Postat av: Mingar

Blusen flyttade in i min garderob för någon vecka sedan och jag trivs otroligt bra i den. Ska ta och prova koftan oxå.. kanske får den också flytta in.. :-) Härligt med all inspiration som du ger! Tack!

2010-08-06 @ 19:39:15
Postat av: louize

Vilket fint hår du har :)

2010-08-06 @ 21:37:17
URL: http://papsenslillalouize.blogg.se/
Postat av: anita

Heisann! Følger bloggen din hver dag...får mange flotte outfit tips, har kjøpt meg ny klokke, maken til deg...kjempefornøyd. Er også stor fan av odd molly og kunne godt tenke meg jakken du har på bilde, er den liten eller normal i str? Mhv Anita

2010-08-06 @ 23:47:31
Postat av: Mirva ♥

Hej igen Anna-Stina!



Hur upplever att koftan är i storleken i år? Läste på Milk & Honey att de rekommenderar att man går ner en storlek. Men däremot skall denna kofta absolut inte vara liten utan tvärtom. Jag skulle nog välja min normala storlek (har haft denna i två olika färger; ljusrosa & kamelbrun).



KRAM Mirva

2010-08-08 @ 19:31:00
Postat av: Anci

Jag blir så glad då jag läser dina "dagens tänkvärda"

för de är verlkligen det! Tänkvärda!

Tack! =) Anci

2010-08-09 @ 20:55:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91