Godmorgon darlings!


Dagens.

Godmorgon snyggingar!

Jag blev uppe lite sent i natt så jag är inte piggaste tjejen i stan på morgon ;) Men nu är J på dagis och det lutar åt att det blir en IKEA tur idag så att jag kommer vidare med mitt kontor. Vill fylla hela bokhyllan med vita förvaringsboxar så att det inte ser så rörigt ut + att det är ett bra sätt att förvara smått & gott. Men jag får se vad jag hinner med? för imorgon lyfter jag mot Copenhagen Fashion Week så jag har en hel del på min lista idag.


Spring / summer -11 kollektionen från
ACNE ser mycket lovande ut.

Det har föresten trillat in en hel del inbjudningar till Mercedes-Benz Fashion Week by Berns i Stockholm nästa vecka så idag måste jag bestämma mig för om jag ska resa? Eftersom Oslo Fashion Week är samtidigt så har jag en del inbjudningar / jobb här om jag blir hemma så egentligen är det ett luksus problem att ta beslut på var jag ska vara ;)

Önskar dig en fantastisk torsdag fylld av solsken!

♥ KrAmAr & kÄrLeK ♥


Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Gillar din första bild... man ska omge sig med människor som gör en glad - alla andra kan man strunta i! Livet är för kort för att omge sig med energitjuvar...



Ha en fin dag!

Kramar♥

Postat av: Josefine

Hej vännen, så KUL med massa happenings!

KRAM

2010-08-12 @ 11:28:58
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Anne_K

Ett tips till hyllan: Om det är hyllan Expedit från IKEA så finns det ju frostade måttanpassade lådor. Sväljer massor men är snygga utifrån!

2010-08-12 @ 12:22:26
Postat av: karikari

Hei!

Tenkte bare si at jeg syns absolutt du skal dra på Stockholm Fashion Week! Det meste der er jo svært faglig relevant for deg! Og både Oslo Fashion Week og eventene rundt det, har du jo lettere tilgang til ellers også, enn det som foregår på og rundt Stockholm Fashion Week! Vær der lengst mulig og få med deg mest mulig :-) !

2010-08-12 @ 13:13:16
Postat av: Helena

Hej!



Tycker du har en väldigt trevlig blogg som jag nästan alltid läser med stor glädje!



Men...ibland är det bilder på kläder där modellerna är så oerhört magra. Du skulle se ut som en elefant brevid och då är du jättesmal!

Det är ett så sjukt ideal, min syster har länge varit sjuk i anorexi/bullemi så bilderna berör mig oerhört illa.



Var bara tvungen att säga det! Och visst, vissa människor är smala av naturen, men det finns en gräns...sen blir det en klump i magen av bilden istället för glädje över vackra kläder!



Hälsningar Helena

2010-08-12 @ 19:22:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91