Dagens.


Jag och min goodiebag runt kl.14.30. Sjal + klänning från Odd Molly hos
Daisy, jeans Replay, skor Fiorentini + Baker och väska Marc by Marc Jacobs.

När jag gick igenom mina mejl tidigare idag så dök en trevlig inbjudan upp så plötsligt var jag hos Polhem PR och fick en presentasjon av Trend Edition som lanseras hos Cubus från v.35. Men mer om det i ett eget inlägg senare för nu är det middagsdags. Det är så lyxigt att ha mamma här som plötsligt ropar "varsågoda!" då maten är klar och ikväll har jag hört rykten om att det blir en god kyckling rätt...

Trevlig kväll!


Kommentarer
Postat av: Karin - AlicesMamma

Är det ok om din mamma får stoppa i Mora på vägen hem ;) Huset ni köpte till Johanna är alldeles underbart!



Ha en fin kväll!

Postat av: Anonym

Digg er alt jeg har å si om outfiten din som vanlig;) ;)

2010-08-24 @ 18:29:59
Postat av: Anonym

Fin är du! Vilka färger har du på Fonda-klänningen?

2010-08-24 @ 20:00:24
Postat av: MARIAHS

Jeg så at du var på Cubus lansering..

En annen blogger tok bilder fra der,å da står du rett ved siden av henne som tok bildet,du var fremme med kameraet:)

http://camillapihl.no/ sin blogg..

Jeg tror det er deg,ligner veldig:)



Idag har jeg endelig fått Kamille mor og barn i hus. Det har jeg ventet lenge på. Så nå koser jeg meg med inspirasjon. Nydelig bilde av dg og J i bladet:)

2010-08-24 @ 20:30:46
URL: http://mariahs-mariahs.blogspot.com
Postat av: Josefine

HEJ!



Så fin du är som alltid! Och så HÄRLIG med en kock därhemma som man dessutom älskar ;-) NJUT och bli bortskämd - det är du så värd!!



STOR KRAM!

2010-08-24 @ 20:43:48
URL: http://www.prinsessansdagbok.com
Postat av: Susanna

Så snygg du är, alltid lika perfekt!Jag bara älskar dina stövlar. Hur är de i storlek? Är de vida upptill i skaftet(har lite kraftiga vader)? Sist men inte minst var kan man hitta dessa fina stövlar i Sverige? Kram

2010-08-24 @ 20:44:10
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Looking FAB! Så underbart med en egen kock... hade jag gärna haft, jämt! Ha en BRA kväll. KRAM

2010-08-24 @ 21:18:44
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91