Vardagslyx, cava & en dagens.


För mig är detta vardagslyx.... Nya magasiner & färska tulpaner! :)

Eller ska jag kanske skriva helglyx nu då det är fredag? I så fall plussar jag på det bubbel jag har i mitt glas också!  Det är inte äkta droppar men en väldigt god cava, precis vad jag kände för efter en lång dag på redaktionen :)


 
DaGeNs: linne Ti-Mo, tunika Odd Molly, jeans Diesel, skor Fiorentini + Baker och ett gäng armband & halsband.

Jag såg föresten en kommentar ang röran i bakgrunden. Jodå, jag ser kaoset jag också men detta är min vardag för då jag jobbar 24-hours så hinner jag inte hålla efter och då tänker jag att det är bättre med en dagens framför kaos, än ingen dagens alls ;)


Den här kvällen försvann verkligen och strax är det lördag så bäst att jag skyndar mig att fredagsmysa ...


 


Kommentarer
Postat av: Helena

Fin och gullig design! :)

Postat av: Alexandra

Hej där fröken! Vem har det inte lite rörigt när man är i fullt jobb och med små barn. Märklig kommentar. Jag tycker bara att det ser charmigt ut! :-) Tillbaka efter en helt underbar semester i Florida. Njut ditt bubbel!! Kram Alexandra

2010-04-17 @ 00:05:39
URL: http://oceanshowroom.blogspot.com
Postat av: fru Svensson

Om nån tycker du har det rörigt så är det tur att de inte umgås med mig.

Du har ett underbart vackert hem. :)

2010-04-17 @ 00:16:12
Postat av: C

Om du inte bryr dig, gaa du inte in paa denna blogg, saa enkelt aer det! :-(

2010-04-17 @ 00:29:17
Postat av: Lovisa

Ha :))) rörigt ? oh no det tycker inte jag som har 5 barn.Jag hatar att se alla perfekta "sköna hem", hem känns inte så levande och hemtrevligt alls faktiskt.När vi flyttade in i vårt nya hus hade jag det spartanskt och kliniskt och kunde bjuda in folk närsomhelst utan att behöva röja ;) men jag kände att det inte var jag - nu är kaoset återställt och även om det är stökigt så är det rent och jag TRIVS - Så det är underbart AnnaStina att det ser ut som att det lever människor hemma hos er också ;) Ha en skön lördag ! Här väntar gymnastiktävling för dottern och sedan lunch på Tures.Kram

2010-04-17 @ 08:06:13
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jag ÄLSKAR din röra! Ingen är ju perfekt och röra är detsamma som liv, eller hur?! KRAM och ha en härlig dag

2010-04-17 @ 11:51:09
URL: http://lottasworld.blogg.se/
Postat av: Ida

Det ser inte alls så farligt rörigt ut - tvärtom tycker jag att ni för det mesta ser ut att ha ett riktigt tip-top-hem! :) Och kom ihåg att "A clean house is a sign of a wasted life"...



Tack än en gång för all den inspiration du sprider :) Kram!

2010-04-17 @ 13:04:26
URL: http://toomanyparties.blogspot.com
Postat av: Amelie

Av det jag har sett från ditt hem så kan jag bara säga: Fantastiskt vackert!

"Bättre lite skit i hörnen än ett rent helvete"

2010-04-17 @ 20:20:22
Postat av: Petronella

Som sagt, FULLKOMLIGT ÄLSKAR din "röra" Den visar att du är en vanlig människa, precis som jag! TACK!!!!!

2010-04-17 @ 21:49:27
Postat av: Garderobsgrubbel&Byråbekymmer

du är så fin =)

2010-04-20 @ 10:00:30
URL: http://pyttis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91