Vogue, Gisele & gravidfotografering.


Amerikanska Vogue april 2010.

Vackra Gisele Bünchen är covergirl på senaste Vogue och jag säger bara: what a body !! Man inte tro att hon nyss fött barn, eller hur? Du hittar intervjun med henne + fler bilder 
HÄR.

När jag sitter och tittar på star-pics till mina jobbuppdrag så söker jag ofta på henne och det var först häromdagen som det dök upp bilder på hennes lilla Benjamin då de var på resa. Hon bar på honom i en babybjörn och hon gjorde sitt bästa för att skydda hans ansikte för fotograferna...



Gisele födde sin lilla Benjamin hemma i ett badkar och hon hade bl.a. både sin mamma och sin mann vid sin sida..


Jag kan ångra att jag inte gick till en fotograf då jag var gravid med Johanna för det hade varit så kul att ha en vacker bild i stil med denna på sig själv då kroppen såg så annorlunda ut.

Vi kör ekstremt soft skärtorsdag och jag kom precis ut ur duschen. Kan inte minnas sist jag softade runt då här länge? blir faktiskt lite stressad av det och känner mig onyttig... men det försöker jag förtränga för det är ju faktiskt fridag idag så det är lov att chilla.

Oj, nu tittar SOLEN fram efter en regnig start på dagen. Härligt! :)



Kommentarer
Postat av: Kari

Håper maven din oppfører seg bedre idag! Hvis ikke, så må jeg få ønske deg god bedring.



Kari :-)

2010-04-01 @ 13:15:07
Postat av: Cathrine

Nyt en avslappet skjærtorsdag! Spesielt etter en dag/natt med dårlig mage... Kjedelig!



Når det gjelder gravidebilder, så skjønner jeg hva du mener. Alle syntes jeg var rar og litt for ekshibisjonistisk, da jeg dro til fotograf og tok en serie på 40 bilder av meg selv og magen i uke 32. Med og uten klær-dette er ikke bilder jeg kringkaster for hele verden, men jeg er så glad jeg har dem. Vurderer å forstørre et å henge på soverommet. Synes gravide kvinner er vakkert! Og kanskje ble dette den ene gangen jeg fikk muligheten til å oppleve en graviditet?! Hvem vet? Om du får muligheten igjen, anbefaler jeg en tur til fotografen! Det er verdt det!



God påske!

Postat av: AnnaStina / Gizmolina

Kari-

Tack ! jag är bättre idag :)



Cathrie-

Så heldig du är som har bilder med dig och din mage! Jag tycker absolut att du ska förstora upp en bild att ha på väggen. Det är fint ! speciellt om du gör den svart/vitt.. OM jag en gång i livet får fler barn så ska jag absolut gå och ta bilder.



KRAMAR till er ! :)

2010-04-01 @ 13:59:50
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Emma

Försök njuta nu när du är ledig ;-) Det är du värd! Vilka jättevackra bilder. Vi tog några bilder hela familjen då skruttan ännu vilade i magen och det är vi så glada för idag. Det är så fint med gravidmagar =)



Glad påsk nu hela familjen och hoppas ni får en skön skärtorsdag!



Kram

2010-04-01 @ 14:21:45
URL: http://firstladies.blogg.se/
Postat av: Världens bästa Nina

Det är helt galet att alla modeller ser så perfekta ut hela tiden, gravida eller ej. :O

2010-04-01 @ 14:22:38
URL: http://snottra.blogg.se/
Postat av: Kate

Ha en bra dag!

2010-04-01 @ 14:47:21
URL: http://blondafanskapet.blogg.se/
Postat av: Kia

Fina bilder :)

2010-04-01 @ 14:52:19
URL: http://kiiika.blogg.se/
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Jag brukar också kika på Gisele (och Sienna) och hon är så sanslöst vacker. Man kan inte förstå att det bott ett litet barn i den kroppen. Och bilden när hon är gravid, tänk om man såg ut som när man var gravid istället för en svullen jag vet inte vad.

Ska försöka hitta det numret själv tänkte jag, just för att Gisele är med. KRAM Lotta

2010-04-01 @ 19:50:27
URL: http://lottasworld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91