Vinnarna av kläder från VintageStories hos KappAhl!


VINSTEN = KLÄDER FÖR 1.500KR HOS
KAPP AHL

Nu är det dags för mig att presentera de 3 vinnarna som får möjlighet att välja sig plagg ur den Vintage Stories kollektion som lanseras hos Kapp Ahl idag. Stort TACK till alla er som varit med och tävlat. Jag önskar, som vanligt, att alla fick vinna...



Jag sitter också så här med mina hår-rullar på morgonkvisten ;)

♥ Och de lyckliga vinnarna är.....:

Ida (putitinabox) i Bergen, Wenche fra Steinkjer & MarryKristin.
Stort GRATTIS till er !!!

Mejla mig ert fullständiga namn + tfn nr + e-mail adress till: [email protected] så att Kapp Ahl kan kontakta er ang. era fina vinster !

Tusen TACK för ett trevligt samarbete KappAhl!

Kommentarer
Postat av: Wenche

TUUUSEN TAKK, kjære Anna-Stina:)))



Ønsker deg en flott fredag og ei strålende helg:))



Klem, Wenche:)

2010-04-09 @ 10:43:03
Postat av: Malin

Söt blogg du har:D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91