Tisdagens.


Jacob Aallsgate runt kl. 18.00. Min dagens består av: t-shirt Splendid, klänning + jacka The Garden Collection hos H&M, jeans Diesel, skor BilliBi, halsband Bvlgari, väska Zara (den går strax i pension ;) och solbriller Gucci.

Vi kom precis hem och jag slipper laga middag för vi åt ute på B.K.  Otroligt bekämt och skönt idag då jag har en hel del att göra :)


Glömde en viktig detalj i min dagens: Johannas nya Hello Kitty vattenflaska från H&M ;)

Det är verkligen helt underbart med dessa soliga dagar men oj! så kallt det är om man inte är i lä i solen...brrr.. Jag hade egentligen på mig en till jacka idag utanpå, men droppade den på den korta vägen från bilen till maten.

Nu tycker jag att vi kör en kväll fylld av tisdagsmys !  :)


P.S så märkligt & ovanligt att ingen tävlat om de coolaste jeansen... ? Ni som efterlyst killtips ;) måste checka om det är något tekniskt fel?..






Kommentarer
Postat av: Anna-Lena

Ja det är inte möjligt att komma in och kommentera! Annars hade jag givetvis tävlat! ;D hehe... hoppas det ordnar sig! Ha en skön kvälL! Kram

Postat av: Tindra

Precis, går lixom inte att komma in på sidan! Är nog därför ingen tävlat;) Kan man vinna några andra jeans än de trasiga? Det bär mig emot att klä barn i trasiga kläder (det är mer ett vuxen "mode" för mig...)

2010-04-13 @ 19:14:03
Postat av: Kari

Som de andre skriver, man får feil når man trykker på kommentarfeltet.



Kari :-)

2010-04-13 @ 19:16:30
Postat av: Frida

Publicera samma inlägg igen så ska det funka :)

2010-04-13 @ 19:58:07
URL: http://fridalinnmans.blogg.se/
Postat av: camilla

Å så fin du er i den outfiten:) Leverte tilbake jakken og tunikaen fordi jeg syns den såg ut som en mamma kjole til meg men nå angrer jeg selvsagt. Jaja kommer jo hele tiden nye fine klær i butikkene. Vet du forresten når høst klær fra Odd Molly og Chill Norway kommer i butikk? Klem

2010-04-13 @ 21:39:52
Postat av: clara

Måste du alltid ha jeans under klänning!!

Varför inte ett par tights eller fina strumpbyxor.

Själv tycker jag det ser klumpigt ut.

Men du är så kvinnlig och fin,varför så mycket lager på lager?

2010-04-14 @ 14:12:42
Postat av: Johanna

Blev riktigt sugen på jackan nu. Funderade på den tidigare men klickade inte hem den. Undrar om den finns kvar? -Måste kika!

2010-04-14 @ 19:36:29
URL: http://passionforpoison.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91