Tävling: Vinn kläder för 1500kr från KappAhl!



Kära bloggläsare!

Det känns fantastiskt kul att få arrangera en tävling i sambete med
KappAhl där 3 (!) lyckliga vinnare kommer att få besöka KappAhl fredagen den 9:e april då Vintage Stories kollektionen lanseras. Vinnarna får välja valfria plagg ur kollektionen till ett totalt värde av 1.500nok.

Kollektionen är en flört med 50-talet och förutom matchande kläder till mor & dotter så lanseras det även söta cupcakes formar och fina accessoarer. Vintage Stories är en limited edition så det är först till mølla som gäller...


Jag har på mig klänning/kjole kr 499, bolero kr 249 (boleron är ej från Vintage Stories). Johannas t-shirt med puff är från den "vanliga" Kapp Ahl kollektionen,  skjørt kr 229 och hårband kr 39,50.


Mor i kofta kr 374, skjørt kr 349. Dotter i hårband kr 39,50, kofta kr 249, skjørt kr 229 och skor kr 149.

VINN KLÄDER FÖR 1.500KR


Den söta pyjamasen kostar 199nok.



  
Några personliga favoriter ar dessa godsaker till små prinsessor. (kjolen i mitten kostar kr 349)

VINN KLÄDER FÖR 1.500KR

För att vara med i tävlingen så skriver du en kommentar till mig där du berättar varför just du borde vinna och du får gärna berätta vilket som är ditt favorit plagg ur kollektionen också. Tävlingen pågår t.o.m. torsdag 8:e april kl.23.00.

N.B! Den här gången är tävlingen endast till för Gizmolinas NORSKA bloggisar (= du ska bo i Norge) och du måste skriva vilken by du bor i i din kommentar.

KrAm & LyCkA tIlL!



Kommentarer
Postat av: olstad

Min lille prinsesse og jeg vil gjerne bli litt fine i sommer. Jeg er høygravid for øyeblikket og er bedt i et selskap like etter termin og har tenkt å gamble med å kjøpe den rød kjolen med hvite prikker uten å få prøvd om jeg vant skulle jeg velge denne, de fine røde prinsesse skoene og ikke minst den søte lille pyjamasen.



Holder alt jeg har for at jeg vinner. Vi bor på Gjøvik.

Postat av: Camilla E Lindström, En mammas dagbok ♥

Grattis till er som bor i Norge ;)

2010-04-06 @ 13:12:30
URL: http://emring.blogspot.com
Postat av: Wenche

Kjempebra konkurranse:))

Min favoritt er kjolen til kr 499 (til meg) og jentepyjamasen(til Stina):) Kjolen skulle jeg ha brukt når vi skal i konfirmasjon i mai. Jeg har bunad, men siden jeg dessverre må jobbe denne dagen og først får til å dra i konfirmasjon til kaffen, rekker jeg dessverre ikke å ha på meg bunaden, og trenger derfor noe annet å ha på meg:)

Stina er 7 1/2 og har vokst mye i vinter, derfor trenger hun nye fine vår/sommerklær, og det finnes mye fint i kolleksjonen.

Forresten har jeg også 1-årsjubileum som leser av din fantastiske blogg, begynte å lese den etter hjemme-hos-reportasjen fra din leilighet rundt påske i fjor:) Har siden da vært innom daglig, ofte flere ganger pr dag, og har også vært med på de fleste konkurransene, men enda ikke vunnet...



Jeg bor i Steinkjer, men dit tror jeg dessverre ikke denne kolleksjonen kommer. Men på fredag 9. drar vi til Trondheim og skal være der hele helga, sønnen vår på 15 skal spille håndballturnering der hele helga. Og i Trondheim kommer disse klærne ihvertfall;)



Krysser fingrene...

Klem:)

2010-04-06 @ 13:14:17
Postat av: Katrine

Hei!

Jeg vil SÅ gjerne vinne! :) Jeg er 38 år, og bor i Oslo. Jobber i barnehage og er alenemor, så det blir ikke veldig mye shopping... Min favoritt er den blomstrede kjolen til 499,-. Den får meg til å tenke på en film fra 50 - 60 tallet med Nicole Kidman i hovedrollen, husker ikke navnet. Takk for en riktig Feel good blogg med masse vakre bilder og gode ideer!

Klem fra Katrine

2010-04-06 @ 13:23:01
Postat av: Linda wiren

Hei,

Vad kul med tävling igen. Min man fick fartsbot i helgen när han stressade mellan svenska ambassadens pass tider(10- 12) och kylskåpsmannen som skulle reparera kylskåpet precis just då(vi var dock glada att det kom en reperatör för sedan stängde ju Norge för påsken och då hade det blivit tufft) Där rök mitt klädkonto....Hade gärna velat ha boleron till mig själv och matchande kofta till lilltjejen. Bor i Oslo. Stor kram till dig.

Jag är också väldigt glad att det är vardag igen. Låt kreativiteten flöda..Kram kram

2010-04-06 @ 13:32:41
URL: http://wirensoslo.blogspot.com
Postat av: Helén

Hei,



Så mye søte klær. Jeg og mine prinssesser på 3 og 6 år vil gjerne få lov til å være med i konkurransen. Jeg vinner aldri, men den som gir seg har tapt så jeg prøver og håper at jeg kan plukke ut et antrekk til prinsessene (i en Lindex butikk i Fredrikstad) som de kan bruke i sommer. Jeg synes det var vanskelig å velge ut en favoritt (var inne på nettsiden)jeg har flere. Kanskje vi må shoppe litt ekstra!!! Ha en fantastisk dag og takk for mange fine konkuranser.

2010-04-06 @ 13:38:09
Postat av: Karoline Thomassen

Jeg har bestandig hatt en forkjærlighet for gamle ting, musikk og klær - spesielt fra 50- og 60-tallet. Jeg synes plaggene i denne kolleksjonen er herlige! Det fremhever kroppen akkurat slik jeg ønsker å føle meg; feminin og søt. Å gå i en rødprikkete 50-talls kjole og føle meg som "lilla söta fröken fräken" - det er en av drømmene mine. Jeg håper inderlig at jeg vinner. Favorittplaggene mine er de to kjolene, den rødprikkete og den hvite med blomster på, jeg klarer ikke helt å bestemme meg for hvilken som er finest. Cardiganene er også nydelige! Jeg bor i Alta, nordlysbyen.

2010-04-06 @ 13:38:10
Postat av: Cecilie

Takk for inspirerende og flott blogg. Det hadde vært gøy å kle opp mine to snupper på 2 og 4 år (og kanskje meg selv også) i fine vår/sommerklær. Utrolig søte plagg, bl.a. er kjolen til barn i rødfarger + fine overdeler til mor favoritter. Bor i Oppegård utenfor Oslo.

2010-04-06 @ 13:48:39
Postat av: Sofia

Är det verkligen en pyamas? den gröna klänningen med rosor på? Det verkar ju ytterst obekvämt. Kram S

2010-04-06 @ 13:54:36
Postat av: Helene

Hei,



Jeg og min lille datter på 1,5 år skal til den franske rivieraen til sommeren og det hadde vært stas å svinse rundt blant rikingene i en av de flotte kjolene fra vintage stories. Favoritten til jenter er den storblomstrete kjolen med tyll under, og selv ville jeg valgt den storblomstrete kjolen med v-utrigning. Med et stramt budsjett som har blitt sprengt på ull og vinterklær dette året, hadde det vært helt fantastisk å vinne. Jeg bor i rett utenfor Lillestrøm.



Tusen takk for en flott og inspirerende blogg - gjør meg alltid i godt humør og er det første jeg sjekker i bloggverdenene hver dag:)

2010-04-06 @ 14:11:36
Postat av: Emma

Hei! Jeg ønsker så veldig gjerne å få vinne og få tak i noen overraskelser ur kollektionen til min lilla snuppa Stina som varit forstoppet og dårlig nå siden februari. Hun trenger virkligen nye klær etter å ha kastet mye etter alle uhell. Favoriten er pysjamsen og forklene Vintage passer henne som kirebæret på muffinsen da hennes utseende er hentet ur et 50-tals bilde. At hun og jeg skal få kle oss like kommer godt med etter siste ukernes frustrasjon med mange lange dobesøk for henne med vondt og meg som coach og selskap ved siden av.Det har skapt noe av en gemenskap og vi har fått snakket om mye. Det er det positive. Takk for en fin og gledespriderblogg!

2010-04-06 @ 14:37:22
Postat av: Ina

juhu!! for en fin konkurranse. jeg blir helt glad av denne kolleksjonen og det er vanskelig å peke på en favoritt - jeg kunne tenkt meg alle kjolene og mange av toppene, søte cardigans og den grønne korterma!! er glad i kjoler med a-form og her er det jo flust. gleder meg til fredag.

bor i Oslo.

klem

2010-04-06 @ 14:56:50
URL: http://meningermatmer.blogspot.com
Postat av: Elise

Hei, jeg skulle veldig ønsket med den kjolen til kr 499 som du har på deg på det øverste bildet. Den ville passet perfet til min ferie i Frankrike. Skal også på weekend tur til Milano med jobben i slutten av mai, så den ville bli mye brukt utover våren og sommeren.

2010-04-06 @ 14:58:07
Postat av: Andrea

Hei.

Tusen takk for en inspirerende blogg. Jeg bor i Oslo og jeg synes det hadde vært hyggelig å kunne gi min 3 år gamle niese noen plagg fra Vintage Stories kolleksjonen da hun har de nydeligste blonde korketrekkerne så hun ville vært som klippet ut av en gammel glansbilde bok i ført en av deres kjoler.

2010-04-06 @ 15:16:24
Postat av: Elisabeth

ååå jeg og prinsessene Matilde på 6 år og Johanne på 4 år vil veldig gjerne være med! Vi ønsker oss nye kjoler til 17 mai så dette må jo være den ultimate sjansen å vinne!



Vi bor i Nordens Paris = Tromsø!



Krysser alt vi har nå!

2010-04-06 @ 16:06:40
URL: http://velkommentiloss.blogspot.com/
Postat av: Cecilie G

Hei!



Vanskelig å plukke ut en favoritt, utrolig mye fint. Den røde kjolen med hvite prikker liker jeg godt! Mange fine tunikaer og topper også! Jeg har vært sykemeldt lenge og trenger en oppmuntring,det hadde vært supert å vinne! tvi tvi:) Jeg bor i oslo. Takk for fin blogg med mye glede og inspirasjon!



2010-04-06 @ 16:19:52
Postat av: Åshild

Jeg er med og tävlar!! synes barnekjolene til de minste er kjempelekre:) Passer ikke min lille prins, men min niese perekt;)

Jeg ligger i sengen og knasker paracet og penicillin, så dette hadde vært en oppmuntring!!

Jeg bor på Levanger!

2010-04-06 @ 17:25:02
Postat av: Ingunn

Som jeg gleder meg til fredag! Da skal jeg direkte på Kapp Ahl etter jobb og ta en titt på denne kolleksjonen. Er ekstra spent på den blomstrete tunikaen for kr 299,-. Jeg elsker vintage stories! =) Jeg bor i nærheten av Hamar. Ha en fortryllende uke! =)

2010-04-06 @ 17:29:09
Postat av: Grommis

Jeg vil gjerne være med og konkurrere! Vi skal ha barnedåp i mai o hadde vært perfekt med matchende søtt antrekk til meg og datteren på 8 uker:) favoritten min er cupcakeskjolen til små jenter!

2010-04-06 @ 17:34:39
URL: http://Grommis.blogspot.com
Postat av: Grommis

Bor forresten i oslo:)

2010-04-06 @ 17:39:05
Postat av: Caroline

Hei! For en HERLIG konkurranse om de fineste klærne:)

Jeg hadde blitt så glad hvis jeg var så hElDiG å vinne.. Har nemlig fått restskatt å betale, og i tillegg går samboeren på arbeidsavklaringspenger i påvente av omskolering, så det sier seg selv at klesbudsjettet ikke er det største akkurat nå...

Jeg ser for meg at min prinsesse på 7 år hadde vært fin i den blå halterneck-kjolen med den hvite kortermede jakken og de røde skoene til! Vi skal i konfirmasjon i mai, og da trenger hun en ny kjole - denne hadde vært super. I grunnen kunne jeg tenkt meg samme kjole, jeg er liten så kanskje str.164 passer ;)

Har sagt det før, men sier det igjen: tusen takk for en herlig blogg Anna-Stina, den er favoritten når det kmmer til inspirasjon og til å gi meg gOdT hUMøR :)

Hilsen og klem fra Caroline, som bor mellom Fredrikstad og Moss og lett får handlet KappAhl-klær.. ;)

2010-04-06 @ 17:46:17
Postat av: Slæsh

Hei:) For en Konge konkurranse,den må jeg/vi være med på..:)

Hvorfor jeg skulle vinne?

Jeg har vært syk siden oktober og har desverre gått opp enn del kg pga medisiner ol.

Jeg har til nå gått ned 5kg på 5uker,og er stolt av det. Er på vei ned enda,men har desverre lite klær jeg får på meg for tiden,så tenker jeg at det snart er 17mai og skulle hatt nye klær,så da hadde noen av disse klærne vært topp!

Disse klærne var virkelig fine. Og det er jo gøy og ha noe matchende til min prinsesse som blir 2år noen dager før 17mai:) Krysser fingrene på fredag:)



Vil takke såå for en fin blogg jeg følger med hver dag og blir så inspirert,så tusen takk for alt du gir oss lesere:)

(Jeg bor på Jørpeland,ja det er faktisk en by!;) Rett ved Stavanger)

2010-04-06 @ 17:58:40
Postat av: Linda

Jag ge det ett førsøk trots att jag aldrig vinner något :)

Jag skulle vilja ha någon av de fina klænningarna, och settet med stickade skor och møssa till liten i magen. Vældigt fina klæder.

Inne i en liten deppig tid, sjukskriven trots att jag vill jobba, gravid i v.15, sitter lite før mycket på nætet och læser om allt som går fel, tankarna går lite før långt och jag har vældiga problem med att bara njuta av graviditeten :o(

Din blogg ær vældigt inspirerande och upplyftande mitt i røran.. :o) (Jag bor i Oslo och har all tid i værlden på fredag ;o) )

2010-04-06 @ 18:08:55
Postat av: Kristin M

Så utrolig bra dette var da!! Melder meg gjerne på jeg, her var det veldig mye fint.



Om jeg skulle ønske meg noe må det være noe til de to jentene mine! Jeg har en på fire år og en i magen som snart melder sin ankomst. Jeg har hatt et tøft svangerskap og vært syk hele tiden, så det har blitt dårlig med innkjøp til både den jeg har og den som kommer. Dette hadde vært supert til de begge to.

Jeg bor i Moss :-)

2010-04-06 @ 18:11:39
Postat av: Ingrid

Hei!



For en herlig konkurranse! Jeg elsker Vintage Stories kolleksjonen og spesielt den blomstrete kjolen til 499kr. Den blå kjolen til 399kr kan også få bli med meg hjem på fredag. Passer perfekt til sommerens hageselskap og piknik i parken. :) Jeg bor i Oslo.



Ingrid

2010-04-06 @ 18:22:53
Postat av: Marit

Dette var løsningen på et stort klesproblem jeg har hatt i vinter :) Problemet har vært: hva skal jeg ha på meg i et vennepars bryllup til sommeren, hvor tema er Rockabilly. Tenkte det hadde vært kult med "rockabilly klær", men det er ikke helt min stil. Syns heller ikke det er noe gøy å bruke mye penger på klær som mest sannsynlig ikke blir brukt igjen. Disse kjolene passer jo helt perfekt til et "50-talls bryllup" og til resten av sommeren :) Spennende, hilsen Marit fra Oslo.

2010-04-06 @ 18:23:13
Postat av: lotta

Åhhhh,som jeg ønsker at jeg kan vinne.Trenger virkelig noen fine sommerkjoler.Jeg mener å ha sett en rød med hvite prikker som er helt fantastisk.

Jeg ille gjerne handlet fra kolleksjonen,men akkurat nå tillater ikke lommeboken shopping av annet enn mat.Så da krysser jeg fingrene for at dette er MIN tur til å være heldig:).Datteren min på snart 6 år hadde nok også fint klart å finne seg en finfin kjole til bursdagsfeiringen sin:)



Jeg krysser fingre:)

2010-04-06 @ 18:27:02
Postat av: Ine

Heisann. Supert med konkurranse.

Her var det mange kommentarer fra jenter som har gode grunner for å vinne. Den eneste grunnen til at jeg vil er med er at jeg ønsker meg nye pene klær. Dersom jeg hadde vunnet, ville jeg ha valgt den blå kjolen og perleøredobber. Jeg skulle ordnet barnevakt til mine to søte små barn og invitert ut min fantastiske mann på middag og kino. Jeg ville også gjerne hatt den søte blå vesken til bruk på stranden i sommer!

Bor i Sandnes.

2010-04-06 @ 18:43:48
Postat av: Ragnhild

Så utrolig søte klær! Jeg har akkurat sittet på nettet og sett på den fine kolleksjonen: Jeg har tre skjønne jenter som kan trenge seg noen nye klær til sommeren, og det hadde jo vært gøy om vi matchet alle fire:)

Til jentene ville jeg i alle fall kjøpt skjørtet med blomster og muffins, og den rød-stripete kjolen. Til meg selv har jeg ikke klart å bestemme meg enda:)

Jeg krysser fingrene og håper at jeg har hellet med meg denne gangen! Jeg bor i Ålesund.

2010-04-06 @ 18:55:14
URL: http://perlerpeensnor.blogspot.com
Postat av: Hanne

For en flott konkurranse:) Etter å ha bestemt meg for å bli flinkere til å pynte meg mer i hverdagen, så trenger jeg så definitivt å oppdatere garderoben! Hver eneste dag er en anledning til å pynte seg:) Min favoritt er den den hvite kjolen med blomster, til kr. 499,-. Den er helt nydelig!

Jeg bor på Østerås i Bærum, så da er Oslo nærmeste by:)

2010-04-06 @ 19:12:08
URL: http://hannemylife.blogspot.com
Postat av: Tonje

Hei! Hva i alle dager skal man skrive for å bli lagt merke til -og være så heldig å vinne her da :-) Klærne er helt nydelig, må innrømme at kjolen i rødt og pyjamasen er min favoritt, men skal overhodet ikke bli noe problem å finne klær her nei. Jeg syns jeg skal vinne rett og slett fordi jeg syns det hadde vært hyggelig å fornye klesgarderoben litt med flotte klær&stash både til meg og vesla mi. Vi bor i Ski kommune, ikke langt fra Oslo.

2010-04-06 @ 19:22:45
Postat av: Marte

Syns boleroen var kjempe søt : )

2010-04-06 @ 19:25:07
Postat av: Ida

Hei Anna Stina! Så fine dere er, hadde du redigert bilde i litt gammel stil, så kunne det vært tatt 'i gamle dager' :-)



Super konkurranse for en KappAhl-♥ som jeg er! Jeg er om dagen en levende reklame for butikken. Det er ikke mange år siden jeg aldri besøkte butikken, men det siste året (spesielt) har kolleksjonen blitt utrolig bra! Vintage Stories kolleksjonen traff meg rett i hjertet fra den først ble lansert. Blonder, romantikk, blomster og pastellfarger er ting jeg elsker å omgi meg selv i, det får meg glad - og om jeg hadde vært så heldig å vinne, så vet jeg at jeg ville fortsatt å være glad og spre glede til de rundt meg i vakre klær :-)



Favoritten-outfit'et fra vårens kolleksjon er det blomstrete skjørtet med høyt liv, og den beige blusen med rysjer foran til. Skoene du viser er også helt nydelige.



Jeg bor i Bergen!



Ha en glad og vårlig uke!

Klem fra Ida

2010-04-06 @ 19:31:22
URL: http://putitinabox.blogspot.com
Postat av: susan

Min favoritt er 50 talls kjolen som er blåprikkete. Jeg liker kjolen kjempegodt og den er som lagd for kvinner med former, akkurat som jeg har. Ellers så liker jeg masse til Ingrid jenta mi også, de røde skoene f.eks er kjempefine.

Jeg bor i Fredrikstad og krysser alt jeg har for å bli den heldige vinneren

2010-04-06 @ 20:06:21
URL: http://susans-side.blogspot.com/
Postat av: Christine

hei,



Så flotte dere er! Virkelig sjarmerende.



Mitt favoritt plagg er den hvite knebuksen til jente med stripet topp til. Det antrekket ser jeg for meg min lille Ida på 1 1/2 år i til sommeren.



Om jeg skal skrive hvorfor jeg bør vinne så er det for jeg trenger en oppmuntring etter å ha måtte betale over tjue tusen på service på en dum bil denne måneden....



ellers må jeg takke for en kjempe flott blogg- det er alltid gode tips å ta med seg herfra;O)



klem fra Christine

2010-04-06 @ 20:17:44
Postat av: Camilla Haukland

Først av alt vil jeg bare takke deg for en blogg som gir både inspirasjon og hverdagsglede! Og jeg elsker vintage kolleksjonen til kappahl! Og ikke minst "vintage stories", som gir klær og mote den oppmerksomheten de fortjener! Min favoritt er "Artikelnummer: 349639". En hvit tunika/bluse som er litt Odd Molly-inspirert, men med en annerledes og nydelig krave(neck)! Den vil også være perfekt under en lys jeans jakke, som er vårens must have! Som student har jeg ikke råd til en ny garderobe, så det hadde vært helt fantastisk å møte våren i Oslo med en ny bluse eller to fra Kappahl!

Hilsen en Stavangerjente som studerer i Oslo!Tvi-tvi!

2010-04-06 @ 20:22:46
Postat av: Kris

Hei igjen, AnnaStina!

Åh, for en kjempefin konkurranse! Alldeles nydelige plagg, håper virkelig jeg er en av de tre heldige som vinner!!:)

Jeg har for tiden permisjon uten lønn for å være mest mulig sammen med min datter før hun skal starte i barnehage til høsten. Samtidig driver vi og pusser opp i huset = lite penger igjen til shopping;) Derfor hadde det vært alldeles kanon om jeg kunne hatt litt vinnerlykke i denne konkurransen...

Min umiddelbare favoritt til Prinsessa er den rosa kjolen med muffinser på. Alldeles bedårende!:) Og til meg selv har jeg forelska meg helt i den hvite kjolen med blomster. I sommer skal vi i 90-årsdag til mine barns svært spreke og oppegående oldefar, da hadde det vært moro å kunne ikledd seg disse vakre plaggene!:)

Vi bor i trønderhovedstaden; Trondheim!

2010-04-06 @ 20:28:29
Postat av: Anonym

Åh denna tävling vill jag vara med i! Min garderob gapar efter nya kläder...eftersom jag har tre små pojkar här hemma så prioteras alltid dom först. Ska gifta mig 19 juni och vill då vara fin inför olika dagar kring det :)

Jag håller tummarna!

Kram från Stockholm

2010-04-06 @ 20:32:17
Postat av: Mie

Hei Anna Stina!



Tusen takk for at du tipset meg om denne nydelige kolleksjonen igjen. Nydelige bilder av deg og Johanna. Denne kolleksjonen har jeg ventet lenge på. "Vintage-stories" kolleksjonen er helt min stil og smak. Har stilt opp første dag tidligere på de forrige "vitage stories" kolleksjonene og har kjøpt noe før. Men de fineste plaggene forsvinner fort ;) Synes alt er fint. Vanskelig å si. Man må nesten prøve dem først. Men den røde kjolen med hvite prikker er en favoritt og den hadde passet ypperlig på nasjonaldagen vår 17 mai sammen med den røde kjolen til min datter. Og selvfølgelig den nydelige blomstrete kjolen som du hadde på deg. Tvi tvi. Jeg bor i Sandnes



Klem fra Mie

2010-04-06 @ 20:32:36
Postat av: Sara

Skulle sååå gärna vinna någon av dessa fina godsaker från KappAhl, kommer ihåg när du visade dom första gången på bloggen att KappAhl skkulle komma med denna kollektionen. Jag blev kär i den då och har väntat länge på 9 April nu:-) Skulle vara fantastiskt kul med en glad överraskning i en travel vardag;-) Den söta klänningen i rött och vitt skulle vara fin på Selma 2 1/2 och min favorit är nog den du har på dig! Ha en fin kväll kramar från en svensk tjej som håller tummarna och bor i Stavanger;-)

2010-04-06 @ 20:37:41
Postat av: linn

Vanskelig å finne kun en favoritt, men skal jeg velge en må det bli den røde og hvite kjolen til 349. Datteren min på 3 år er fortjener nye klær da hun gjennom to måneder har vært en utrolig flink storesøster for lillebroren som har hatt kolikk.

Jeg bor i Bergen.

2010-04-06 @ 20:41:22
Postat av: Lina

Hei Anna Stina!

Nå har jeg lest bloggen din nesten et helt år, men aldri tidligere deltatt i konkurranse. Har vel tenkt at sjansen er så bitteliten, men nå, når Kapp Ahl lanserer en 50-talls kolleksjon kunne jeg bare ikke la være! Jeg elsker 50tallet, og har allerede byttet vakt for å være i butikken når den åpner på fredag:)

Jeg har sett meg ut den kjolen du har, matchet med den rosa cardiganen (passer perfekt til mine nye gullsandaler) og til min lille prinsesse på ett og et halvt, tror jeg den lysblå/hvitstripete toppen med de hvite capribuksene hadde passet perfekt!

1500 kroner hadde kommet godt med da husholdningen fort kan bli litt trang med en sykepleiermamma og en studentpappa:)

Vil ellers rose deg for å ha en fullt gjennom POSITIV blogg, helt herlig! Klem fra Lina (som forøvrig kommer til å trippe foran Kapp Ahl i Sandvika på fredag uansett gavekort eller ei:)

2010-04-06 @ 20:48:01
Postat av: Cathrine

Hei!



Ååååå, så stas det hadde vært å vunnet!!!

Jeg bor i Asker, og nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg fortjener denne premien:



Torsdag 25 mars (torsdagen før påske) tok jeg mandlene mine med laser. Dette skulle være en forholdvis skånsom måte å fjerne mandlene på, og de første dagene gikk det riktig så bra. Men fra PALMESØNDAG og til og med 1 påskedag lå jeg rett ut med sterke merter og klarte ikke annet enn å drikke saft (i godt selskap med tårer...) og spise litt havregrøt. Det var min påske! Så istedetfor Påskemarsipan, påske-egg og påskelam, var det ganske stusselig her i heimen... Spiste Pinex Forte uten at det hjalp stort på smertene...



Har du tatt mandlene??

Jeg har født et barn uten bedøvelse, og skal jeg være helt ærlig, er jeg jammen ikke helt sikker på om det var så ille, sammenlignet med denne uken!



Vel, vel... nå er jeg fri for "drugs", smertene er avtagende - dog ikke helt borte, men er glad og lykkelig over at jeg er ferdig med denne operasjonen!



Men en liten oppmuntring hade jeg klart takket ja til!

....Ferie fikk jeg iallefall ikke....!



Jeg synes Olakjolen er supersøt, sammen med den blåprikkete singleten, den rosa cardigan'en... og selvfølgelig polkadot-kjolen....!



God vår!



klem

2010-04-06 @ 20:50:21
URL: http://www.drommedagen.blogspot.com
Postat av: Karin - AlicesMamma

Hej AnnaStina, nu var det längesen! Tro inte att jag glömt dig, har bara inte kommit mig för att kommentera...



Föll TOTALT för en av PR-bilderna. Nämligen den med den gamla dockvagnen - och det var själva vagnen jag föll för! Helt underbar... Måste söka rätt på en till min dotter omedelbart!

2010-04-06 @ 20:56:26
URL: http://livingnextdoortoalice.blogg.se/
Postat av: Linda wiren

Hei hei tack för härlig blogg som gjort dagen lite ljusare när jag legat sjuk typ hela påsken. Jag önskar mig den blommiga klänningen med stroppar för 399kr. Jag bor i Oslo. Det vore superkul att få shoppa loss lite för denna månaden blir det budget till nästa lön.

Stor kram från mig

2010-04-06 @ 21:15:32
URL: http://wirensoslo.blogspot.com
Postat av: Anna-Lena

För det första- vilken tävling Anna-Stina! :) Mitt absoluta favorit-plagg är den klänningen du har på dig för 499 kr. :) Sedan skulle allt lilla sessan få ngt matchande oxå...

Och varför skulle jag vinna!?.. Jag har absolut inte en endaste klänning i min garderob!!! Är inte det sorgligt!?.. Jag tycker att jag är för stor och väger lite för mkt för att känna mig riktigt fin i mina kläder och jag tänker nog lite att jag ska gå ner och det är ju bra att ha som mål! MEN jag måste nog inse att jag måste tycka om mig själv NU oxå och köpa fina kläder i den storleken jag har nu! Men det är svårt att hitta kläder som passar min stil och min kropp på samma gång :) På KappAhl har jag handlat nästan allt jag har just nu, för deras fina tunikor sitter smickrande på mig och byxorna på XLNT sitter super! Inte som BiB som bara har "tält" till oss "tjockisar"?.. ;) Så att kunna gå in på KappAhl på fredag med 1500 att shoppa Vintage Stories till mig och lilltjejan för hade varit en dröm inför sommaren. :D

2010-04-06 @ 21:35:07
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: Lena

Hei Anna Stina.

Denne fine konkurransen vil jeg veldig gjerne være med på, koselig!! Så mye fint da :)

Jeg bor i Lillestrøm men nærmeste KappAhl butikk blir på Strømmen.

Krysser fingrene for at jeg er heldig denne gangen:)

Ha en fortsatt fin kveld.

Klem

2010-04-06 @ 21:49:01
Postat av: Eva

God kväll!

Min favorit är jeansklänningen med korta ärmar och prickiga axlar, och till den den större blommiga väskan med rosa handtag.

Helfint!



Den här tävlingen vill jag gärna vinna för att jag skulle vilja ha en av de här fina klänningarna på min guddotters dop i maj :)



Må så gott!

2010-04-06 @ 21:54:04
URL: http://sellnerseva.blogg.se/
Postat av: June

Hei Anna Stina! Vil veldig gjerne være med å konkurrere om klær fra Kappahl!

Min yngste datter skal døpes 25.april og det hadde vært supergøy om meg og min eldste datter på 3 1/2 kunne matche hverandre i noe av dette flotte tøyet!

En av favorittene mine er kjolen du har på deg på bildet. den hadde passet kjempefint til dåpen!

Jeg bor i Kristiansand!

Fingers crossed! :)

Ha en fortsatt fin kveld!

Klem June

2010-04-06 @ 22:33:20
URL: http://www.junesdagbok.blogspot.com
Postat av: Trude

Hei,



Nå fikk jeg en fornemmelse av vår og sommer via din blogg:) Jeg har to jenter på 9 og 11 år. Det hadde vært veldig kult om vi tre kunne shoppet noe fint sammen fra KappAhl. Krysser fingre og tær:) Ønsker deg all lykke!



Mvh Trude

2010-04-06 @ 22:33:48
Postat av: Anonym

Min datter på 7 år har vokst mye ivinter og hun elsker kjoler, hadde det vært opp til henne hadde hun hatt det på seg hver dag, og det finnes mye fint i kolleksjonen både til voksne og barn Jeg synes pysjen med artikkelnummer:347575 er kjempeflott. Vi bor på Jessheim

2010-04-06 @ 22:46:10
URL: http://htt
Postat av: Marianne Jørgensen

God kveld.

Denne gangen vil jeg jammen meg være med på konkuransen, har nok vært litt sjenert frem til nå.

Jeg har vært på Kaphal og hentet brosjyren for Vintage kollektionen.Den er veldig søt og sjarmerende.Mitt argument for hvorfor akkurat jeg fortjener er: At jeg har lagt om livstilen min, og nesten tatt av 20 kg til nå :)Så du kan si at jeg har fått en ny vår.Pynte seg er så motiverende, og endelig gleder jeg meg til sommeren, kanskje i noen freshe kjoler fra Vintage Stories;)

Hilsen Marianne fra Larvik

2010-04-06 @ 22:54:48
Postat av: LINN

Er så glad i disse konkurransene dine, den som vinner denne er heldig! Min absolutte favoritt er kjolen du har på bildet over. Kjempefin til sommerens fester og sammenkomster! Også gøy at mor og datter kan matche. Grunnen til at jeg skal vinne er at jeg gjerne skulle hatt nye antrekk til alle jentene i familien til en 60-årsdag vi skal i.

Vi bor i Oslo



Krysser fingrene!

2010-04-06 @ 23:26:44
URL: http://www.lillesverden.com
Postat av: Lisa

Hej! Jag vill gärna vara med och tävla. Efter tre års studier är plånboken tom och garderoben ännu tommare. Behöver snygga kläder till alla jobbintervjuer jag kommer gå på i sommar :)

Klänningen med blommor på var helt ljuvlig. Bor och studerar i Stavanger.

Hälsningar Lisa

2010-04-06 @ 23:53:04
Postat av: Elin

Det er så gøy at du har disse konkurransene dine.:-)

Jeg har tatt "et grep" med kroppen min i vinter og gått ned 3 str., så jeg trenger alt nytt.Er så mye fint her, bl.annet den blomstrede kjolen du har på deg.Minner meg om mamma og gebursdagene mine uti hagen på 50 tallet.Mamma hadde sånn kjole.....Tenk om jeg kunne vinne?????

Man kan jo ønske seg det...



Hilsen fra meg som bor på Strømmen.

2010-04-06 @ 23:54:14
Postat av: Marte

Hei på deg!

Hos oss får vi aldri nok av kjoler, hihi:)

Jeg har sluttet å kjøpe bukser til min 3 åring, for hun vil ikke engang

prøve de på, det er bare kjole som gjelder! Hun bytter minst fem ganger om dagen!

Hadde vært fantastisk å vinne en sånn flott premie, så kunne vi fornye oss til våren, begge to! Likte veldig godt det søte skjørtet til Johanna, herlige farger, så måtte jo bare jeg ha noe som matchet!



Ønsker deg en fin dag!



Marte (og Josefine:)

2010-04-07 @ 09:21:34
URL: http://mittogmeg.blogspot.com
Postat av: Louise

Det här vill jag gärna vara med och tävla om!

Jag är i en period i livet där nystart är ledordet. Har nyss avslutat ett samboförhållande och flyttade till Oslo precis innan påsk och ska börja ett nytt jobb på måndag. Lite nya kläder skulle hjälpa till på min nystart i livet!!



Bor alltså i Oslo och mina favissar ur kollektionen är de rödprickiga små shortsen och den blåprickiga halternecktoppen.



Gillar din blogg skarpt! Den är bokmärkt under "må bra bloggar" på min dator:) Tack för att du tar av din tid för att inspirera andra!

KRAM

2010-04-07 @ 10:07:09
Postat av: Anna-Lena

För det första- vilken tävling Anna-Stina! :) Mitt absoluta favorit-plagg är den klänningen du har på dig för 499 kr. :) Sedan skulle allt lilla sessan få ngt matchande oxå...

Och varför skulle jag vinna!?.. Jag har absolut inte en endaste klänning i min garderob!!! Är inte det sorgligt!?.. Jag tycker att jag är för stor och väger lite för mkt för att känna mig riktigt fin i mina kläder och jag tänker nog lite att jag ska gå ner och det är ju bra att ha som mål! MEN jag måste nog inse att jag måste tycka om mig själv NU oxå och köpa fina kläder i den storleken jag har nu! Men det är svårt att hitta kläder som passar min stil och min kropp på samma gång :) På KappAhl har jag handlat nästan allt jag har just nu, för deras fina tunikor sitter smickrande på mig och byxorna på XLNT sitter super! Inte som BiB som bara har "tält" till oss "tjockisar"?.. ;) Så att kunna gå in på KappAhl på fredag med 1500 att shoppa Vintage Stories till mig och lilltjejan för hade varit en dröm inför sommaren. :D



2010-04-06 @ 21:35:07

URL: http://annalenastroberg.blogspot.com



(Glömde nämna att jag bor i Drammen i första inlägget så nu gör jag det! Om jag skulle vinna på förra får du bara dra en annan vinnare då :D HOPPAS vinna på det här istället! :D

2010-04-07 @ 10:16:51
URL: http://annalenastroberg.blogspot.com
Postat av: pangis

Jag bor visserligen i Sverige men min lillasyster på i Stange straxt söder om Hamar. Den 14 maj ska hon gifta sig och i sommar reser dom på bröllopsresa. Hon behöver verkligen uppdatera sin garderob inför bröllop och resa men hon är usel på det. Två barn och ombyggt hus gör att tiden och pengarna inte räcker till åt henne. Alltså tar jag chanden och tävlar för min systers räkning. Det vore så kul att få ge henne denna extra gåva.



Kram till er

2010-04-07 @ 11:06:15
URL: http://www.pangbruden.blogspot.com
Postat av: Eva

Heldig den som vinner! Skulle gjerne vunnet for å kle meg selv opp litt! Garderopben bærer preg av en lang vinter og skriker etter fine vårklær! Ville valgt kjolen du har på deg på bildet - den var nydelig!



Spennende spennende!



KlemE

2010-04-07 @ 11:36:37
URL: http://evigeting.blogspot.com
Postat av: Nina Therese

Dette må være den av konkurransene dine jeg mest av alt drømmer om å vinne! Hele kolleksjonen er jo som en eneste stor sommereng:) Jeg har en liten datter på 2 1/2 år og tenk om vi kunne kle oss i disse vakre klærne til sommeren. Etter to tette graviditeter ( sønn på 9 mnd) har jeg de siste to sommerene ikke akkurat prioritert meg selv, så jeg kunne virkelig trenge et piff i garderoben! Favorittklærne i kolleksjonen er den skjolen du har på deg på bildet, så skjønn!:)

2010-04-07 @ 11:44:04
Postat av: Johanna

Hej:-)

Jag ær en svenska som bor hær i Bergen sedan 4,5 år tillbaka, så jag hoppas jag får bli med på denna tævling:-)



Har en dotter som heter Sarah på 1 1/2 år och har enda sedan graviditeten slitit med att bli av med alla kilon jag gick opp. Gick opp hela 30 kg och æven om det mesta ær gått den igen så ær kroppen långt från det "gamla". Har verkligen inte varit duktigt att prioritera just mig sjælv eller haft råd att skaffa mig en helt ny garderob i større størrelse. Så om jag vore en av de lyckliga vinnarna så skulle jag bli så fantastiskt glad. TÆnl så fint jag och Sarah kunde matcha varandra:-)



Vi bor i Bergen.



Stor kram från Johanna och Sarah!

2010-04-07 @ 12:30:04
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: Johanna

... Førresten glømde sæga att kjolen du har på bilden ær min favorit ;-)

2010-04-07 @ 12:31:46
URL: http://johannamariastrand.blogg.se/
Postat av: MarryKristin

Takk for en flott og alltid oppdatert blogg. Kjempefin konkurranse også og med alle innleggene som allerede er kommet inn er det bare å krysse alle fingre:)



Jeg skal uansett vinnerlykke skynde meg til Kapp Ahl på fredag, dette er en kolleksjon man er nødt til å sikre seg noen skatter fra:) Niesen min hadde vært supersøt i lys blomsterkjole, hvit cardigan og røde sko. Selv har jeg en stor kjærlighet til polkadots, så den røde kjolen samt den lyse, blomstere du selv har på bildet, er must:) den søte vesken og den hvite cardigan’en må også til…og jeg tror jammen den blå formsydde kjolen med polkadot-skuldre også bør få en hedersplass i garderoben min:) Valgets kvaler….



Hvorfor jeg bør vinne? Jeg er en blid og glad jente som elsker søte detaljer og vintage. Jeg kommer til å hoppe høyt om jeg vinner:) På fredag skal jeg smilende danse inn i butikken, nyte litt prøvetid og begeistret tenke at dette gjør restbeløpet til skatteetaten en smule lettere å svelge -for noen av disse skjønne godene må man bli stolt eier av tross feilberegninger av nødvendig lønnstrekk.



Jeg bor i Oslo og skal, uavhengig av om innkjøpet går av gevinsten eller trekk fra sparekontoen min, avslutte shoppingen med en deilig latte med masse kanel i etterkant:)



Nyt dagen!



:)Klemmer mk

2010-04-07 @ 13:47:43
Postat av: Kristin

Jeg vil vinne :)

Jeg fikk barn for noen dager siden og trenger virkelig å freshe opp garderoben min. Og jeg har kropp som passer perfekt til 50 talls stilen ;) Etter å ha digget serien MadMen, har jeg lenge siklet på sånne klær - og nå kan man jammen få tak i dem også. Så jeg håper, håper, håper av hele mitt hjerte at jeg kan vinne denne gangen!!!!!!!

2010-04-07 @ 16:29:01
Postat av: Solveig

Hei!

Jeg vil gjerne være med på konkurranse! Jeg har ingen andre gode argumeneter for at nettopp jeg skal vinne annet enn at jeg synes kolleksjonen er supernydelig, og at jeg ønsker meg noe fra den. Min favoritt er den røde kjolen med prikker på, men ønsker meg også noe jeg og min datter på 1,5 kan matche.

Solveig, Oslo

2010-04-07 @ 17:20:21
Postat av: Kristin

Så vakkert !!

Jeg vil så gjerne vinne denne konkurransen fordi jeg elsker alt som har så vakre gammeldagse rosemønstre som Stories Vintage har. Det har sjel i tillegg til å være så vakkert. Vi er en familie på fem, med 3 mai-jenter som garantert vil vise frem skjørtet med cardigan/kofta, hårbånd, og gjerne den skjønne pysjen på natterstid.

Vårhilsen fra Kristin , Høvik (Oslo)

2010-04-07 @ 18:49:34
Postat av: Marie

Hei!

Jeg håper jeg vinner sånn at jeg kan gi gavekortet til min kjære mamma. Hun ble etter 23 års ekteskap gått ifra for en liten stund siden, og hun synes livet er ganske tungt for tiden. Derfor hadde det virkelig vært lykke om jeg kunne få lov å overraske henne med et gavekort fra KappAhl, som også er en av hennes favorittbutikker! :)



Ha en fin dag!

Stor klem M (Jessheim)

2010-04-07 @ 19:23:10
Postat av: Janne Lillian

Hei!

Så gøy med konkurranse!! Jeg har virkelig ventet på den nye lanseringen av Vintage Stories, jeg bare elsket den første.



Jeg ønsker å vinne for å kunne kle opp meg selv, datter på 2,5 og datter på 5uker i nesten like klær. Da kroppen ikke helt har kommet inn i fasong igjen etter fødsel trenger jeg en oppgradering av garderoben. Jeg har også ei datter som elsker kjoler, skjørt og hårbånd/spenner. Det hadde vært fantastisk å kunne kledd oss likt.

Jeg likte veldig godt det skjørte Johanna har på seg og den kjolen du har på deg. I tillegg ønsker jeg å kjøpe en sommerkjole til hun minste prinsessa og ny pyjamas til hun største.



ha en fin kveld.

Jeg krysser fingrene for vinnerlykke ♥



Stor klem fra Janne fra Kristiansand ( og to døtre ; Hannah og Sarah )

2010-04-07 @ 19:39:27
URL: http://www.jannelillian.blogspot.com
Postat av: Reidun

Hei!

Spennende med konkurranser.Jeg ønsker å delta for min gode venninne som synes det er vanskelig å finne klær..vet hun handler på Kappahl..og det hadde vært så gøy om hun kunne vinne. Hvorfor, jo fordi hun er en kjempegod venninne som alltid er der og stiller opp for meg!!!Det skal så lite til for å glede henne!!!

2010-04-07 @ 21:20:40
Postat av: Anonym

Härliga våriga kläder ifrån kappahl vintage. Har varit på sem i ditt favo land Thailand. Skulle vara fint att få shoppa lite nytt att bära till brännan. Är en svensk läsare men har sonen boende i Oslo. Så pengarna skulle nog kunna räcka till något fint till honom också.

Kram Kristina

2010-04-07 @ 22:09:30
Postat av: Anne Tone Helle

Min favoritt er den røde kjolen med prikker på, samt alle de luftige toppene i kolleksjonen.



Hvorfor jeg håper å vinne: Fordi jeg nettopp har funnet ut at jeg er gravid, og jeg har så lyst til å se flott og fjong ut i sommermånedene som kommer :). Ved forrige graviditet gikk jeg mye med svarte klær, og jeg har lovet meg selv at jeg ikke skal denne gangen!

Jeg ser at flere av klærne i kolleksjonen nok vil romme både meg og magen i sommer selv om det ikke er en gravidekolleksjon :)

Lykke til alle sammen :)

Hilsen Anne Tone fra Lørenskog/Oslo

2010-04-07 @ 22:25:48
Postat av: Lene

Hej :-)



Jeg har lyst til å melde meg på fordi jeg har slanket meg mye og trenger rett og slett noen nye klær til sommeremånedene som kommer.. De jeg har nå er for store :-)

Min favoritt er jeans-kjolen og den blomstrete kjolen til 499. Men jeg syntes det 50-talls forkleet var utrolig søtt også :-)



Hilsen Lene fra Kristiansand.

2010-04-07 @ 22:44:23
Postat av: Ingvil

Fordi jeg og min datter vil VÆRE LIKE FINE SOM DEG OG JOHANNA for en dag!!! Så jeg ønsker meg den blomstrede kjolen du har på deg på bildet.. :) Krysser fingrene :)



Ingvil alta/norge

2010-04-07 @ 22:53:29
Postat av: Anonym

Hei;) Først og fremst takk for en kjempeinspirerende blogg;)



Så morsomt med konkurranse. Jeg deltar gjerne ;) Har tittet gjennom kappahls vintage kolleksjon flere ganger allerede og elsker kolleksjonen. Fargene og mønstrene er helt meg. Mine favoritter er den blomstrete kjolen som du har på deg, den rosa bomullsjakken, den lille søte blomstrete vesken, og den isblå toppen. Må også si at kolleksjonen til små jenter er også helt nydelig. Mange fristelser der men ikke aktuelt for meg da jeg er guttemamma;) Jeg ønsker veldig å fornye garderoben litt da jeg nylig har gått ned 12 kg etter to tette svangerskap ;) Jeg hadde derfor blitt hoppende glad hvis jeg var en av de heldige som får fornyet seg litt ;) Jeg bor på jessheim ;) Mvh Lill

2010-04-07 @ 23:32:31
Postat av: karin

Hej jag vill gärna att min kompis som nu bott i Norge i 5 år ska vinna. Hon är i Norge för att läsa till läkare och om 2 månader är hon äntligen är färdig! Hon längtar just nu mkt hem till sin familj i Sverige då hon både har mkt i skolan och mkt tankar inför framtiden mm. Hjälp henne få en härlig sista shoppingtur i Oslo då hon säkert resten av tiden kommer sitta nergrävd i böckerna... Jag tror säkert att det både skulle ge henne mer energi och motivation att kämpa på in i det sista inför tentorna och examen!



Hon bor i Oslo

Mvh Karin

2010-04-08 @ 01:36:44
Postat av: Ingrid

Hei på deg! Jeg skulle så gjerne ønske at det var jeg som vant det gavekortet, for jeg trenger virkelig å fornye min garderobe etter at prinsessa mi kom i februar:)+ baksmell på skatten:( Og jeg må si at den kollektionen er helt eter min smak...jeg elsket den med en gang!! min kjole favoritt er den blå med priker øverst også likte jeg veldig ola shortsen og den blusen med blomster.

Jeg er innom bloggen din minst en gang om dagen og er så heldig som får masse inspirasjon av deg!

2010-04-08 @ 10:27:06
Postat av: Kristina

Vi er så heldige som får lov til å delta i dine flotte konkurranser! Tusen takk!

Jeg må innrømme at jeg har to soleklare favoitter i denne konkurransen og det er den lille røde kjolen og buksedressen. Aldeles nydelige. JEg bor i Sandnes utenfor Stavanger, og har flere Kapp Ahler som jeg har mulighet til å handle på



Ønsker deg en finfin dag

2010-04-08 @ 15:44:33
URL: http://storeogsmagleder.blogspot.com
Postat av: Lina

Hei. Bor i Oslo og har tvillinger som har vokst i fra alt vår- og sommertøyet sitt i løpet av vinteren. Stort behov for å fylle opp klesskapene deres, men ikke like lett når man er student og lever på studielån og en inntekt.

Favoritten min er den barnekjolen som koster 349,- og har røde striper på underdelen.

2010-04-08 @ 16:59:27
URL: http://www.haugland.net/wp
Postat av: Lene

Hei.

Hadde jeg vært så heldig å vunnet denne konkurransen, skulle premien gått til min kjempeflinke mamma som har gått ned 25 kg!!

Hun trenger derfor masse nye klær, og har snakket om Vintage Stories kolleksjonen til KappAhl. Det er vanskelig å plukke ut en favoritt, for det meste ser veldig fint ut. Jeg har en datter på snart 3 år som kunne fått ett antrekk og matchet mormor.Det hadde vært kjempestas. Vi bor på Strømmen.

Takker samtidig for en kjempefin blogg. Takk for at du deler så mye med oss. Jeg har stadig nytte av dine tips. Klem Lene

2010-04-09 @ 00:11:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91