Ratree Sawas.


Igår blev det ett nakenbad, idag blev det ett "bada-med-kläderna-på" dopp :)

Phuket, natt mot fredag kl. 01...

Mitt hjärta har tyvärr inte varit i sin bästa form sedan vi kom fram så jag håller tummarna att hon är piggare imorgon.  Misstänker att det är en mix av jet-lag / värmen / miljöombytet som spökar och det brukar gå till sig efter några dagar så som sagt: imorgon är hon helt säkert i fin form igen :)


Johanna & Dao avslutade sin lek-dag med bad runt kl.17. 

Med detta säger jag TACK för idag och jag avslutar dagen  med en liten thai-kurs: God natt heter på thai: Ratree Sawas :) men många thai säger också Good Night.

GoDnAtTkRaMaR! ♥


Kommentarer
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Tror jag att hon påverkas av både tidsskillnad och värme. Barn kan ju vara lite känsliga för sådant. Men som du säger, hon piggnar säkert till snart och blir sitt vanliga busiga jag ;) Söta de är, tjejerna, när de sitter i poolen i likadana solhattar! KRAM Lotta


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91