OddMolly & Indien.


Klänningen finns hos Daisy, jackan har jag sett  hos Mathilde i Stockholm.

Jag kom på att jag inte visat er min lila klänning + jacka från
OddMolly så jag gick loss med kameran och fick även lite hjälp av JIG ;)



Jag kommer att använda jackan + klänningen så som de är med ett par snygga high-heels till i sommar. Kanske matchar jag med jeans i vår...

Nu ligger jag way efter med middagen här. Eftersom vi kör Oslo påsk så passar vi på att förflytta oss utomlands med hjälp av mat. Kvällens destination är: Indien!

Önskar dig en fabulous skärtorsdagskväll !


Kommentarer
Postat av: Kris

Så flott du er:)

2010-04-01 @ 20:49:05
Postat av: Tindra

Käranån vad OM kläder du handlar! Du är uppe i många LV väskor nu! ;)

2010-04-01 @ 21:03:35
Postat av: Kari

Flott antrekk, spesielt jakken.

Må nok ta meg en tur til Daisy etter påsken.

Daisy har blitt min nye favorittbutikk siden du har anbefalt den. Det jeg bl.a. liker så godt, var at de hadde et stort utvalg og at de ansatte virkelig engasjerte seg. Jeg er langt fra som slank som deg, men det føles ikke som noe problem i det hele tatt. Har vært storfornøyd hver gang jeg har vært i butikken.



Kari :-)

2010-04-01 @ 21:06:10
Postat av: Lotta, mamma till Alicia, Oliver och ängeln Philip

Oh vad fint! Och vad snygg du är, härliga levande bilder verkligen. KRAM

Postat av: Sandra

Har du blivit lurad/lurat någon idag? :)

Postat av: Ida

Vad fin du är! Fler mänskor borde vara lika glada och positiva och härliga som du - det är ett NÖJE att klicka in på din blogg varje dag! :)

2010-04-01 @ 22:34:35
Postat av: Hanna, mamma till Ellen

Jäkligt snygg Odd Molly kombi.. har varit väldigt tveksam till Jackan, men du bär upp den otroligt fint, blir nästan lite sugen på den nu! glad påsk på er!

2010-04-01 @ 23:43:38
URL: http://ellenojag.blogspot.com
Postat av: Mirva ♥

God morgon!



Otroligt snygg jacka !!! ♥ Och den var jättesnygg tillsammans med den lilla klänningen. Men även till jeans och t.ex. en vit längre tunika... åh!



PS: Mailade dig för några veckor sedan men du verkar inte svara på mail nu längre ?!?!



Hälsn, Mirva

2010-04-02 @ 07:23:19
Postat av: AnnaStina / Gizmolina

TACK för komplimanger & fina kommentarer! :)



Kris-

Tusen TACK ! :)



Tindra-

Jag trivs väldigt bra i O.M´s kläder så ja, det blir en del :)



Kari-

Tack för din trevliga kommentar! Så gøy att du funnit Daisy och att du liker butiken! Det gör mig glad! :) Daisy är flink på att ta in bra merker och ett brett utvalg av klær. Jag finner också alltid myyye jag har lust på då jag är innom.



Sandra-

Nix, jag varken lurade någon eller blev lurad igår.



Ida-

Tusen miljoner TACK !!!



Hanna-

Jag kan varmt rekommendera jackan ! Den passar lika bra till både klänningar & jeans = kan användas till både vardag & fest.



Mirva-

Kul att du gillar jackan, tack! :) Min inbox svämmar över av mejl och jag svarar varje dag men hinner inte med alla. Har läst ditt och såg att din fråga handlar om en venn av mig så jag rekommenderar dig att mejla henne direkt istället, eller att skriva en kommentar på hennes blogg så svarar hon säkert dig för jag vet tyvärr inte var hon köpt lampan.



PÅSK-KRAMAR till er alla !!! :)

2010-04-02 @ 08:19:39
URL: http://gizmolinas.blogg.se/
Postat av: Evelina

Underklänningen är helt fab och jackan i en klass för sig, om än något för dyr för mig. Men tillsammans tycker jag inte de passar :)

2010-04-02 @ 09:36:41
URL: http://peaceofcakeblog.blogspot.com
Postat av: pia

var kommer det fina alghuvudet i från?

2010-04-02 @ 09:37:39
Postat av: Milla

Jättefina kläder, älskar jackan! och du passar kanon i dom! du klär dig alltid så fint, kan inte säga det tillräckligt många ggr ;)

2010-04-02 @ 10:10:56
Postat av: Titti

På resande fot Sthlm....nu i Göteborg.

Har inhandlat två chrysalis minigown...powder och rouge. De är verkligen underbara. Köpte de på Mathilde....åh så mkt fint som finns där.

Få se om jag hittar något trevligt här i Gtbg.

GLAD PÅSK önskar Titti-Umeå

2010-04-02 @ 10:49:55
Postat av: Daisy

Ville bara slinka in med ett he. läser din blogg dagligen. :) lite kul att se att du är på en butik som heter Daisy när jag själv gör de :)

2010-04-02 @ 13:47:59
URL: http://oppsidaisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback


Bloggtoppen
RSS 0.91